Jeetje wat lief dat jullie daaraan dachten @Sado, @luckynumber4 en @Izzie7676 ! Ik mocht vanochtend bellen om te vragen hoe laat ik mocht komen, zodra de tijd bekend was kreeg ik spanning in mijn lijf. De laatste week is heel goed gedaan, vollop misselijk, grote pijnlijke borsten, voel van alles in mm buik, darmen zetten s avonds op (Jeeeuj voor het eerst een beetje babybuik!), dus het lukte mij vrij goed om vertrouwen te houden dat het goed zit. Vanochtend uiteraard toevallig niet echt misselijk en ook ‘ineens’ minder gevoelige borsten. Ik weet dat dit vanzelf weer terugkomt maar toch komen de angstgedachten dan voorbij...O jee, straks doet ie het niet meer, wat dan? Dat kan ik écht niet aan hoor....en dan gaat de tijd ineens weer zooooo langzaam. Ik mocht gaan liggen en kreeg opnieuw een inwendige echo wat ik wel bijzonder vond voor dit termijn, maargoed dan kan je het wel beter zien. Ze zei meteen; ‘hij beweegt’ en ik dacht alleen maar: ja ja dat kan van alles zijn, waar is dat hartje? Het duurde ongeveer 10 sec voor ze het gevonden had, man man man het leek wel een half uur. En ja...toen kon ik genieten! Mijn kleine spruit gewoon bijna 2,5e cm! Met armpjes en beentjes en aanleg ven hersenen en botten. En als klap op de vuurpijl ging ie bewegen, nou toen hield ik het écht niet meer en heb ik keihard moeten huilen van geluk! Ik heb gewoon een kleintje in mij die beweegt! In mij! Hoe bizar mooi is dat! Ik ben zo intens gelukkig en vooral zo ontzettend dankbaar dat ik dit mag meemaken en ik hoop met heel mijn hart dat deze stoere vechter nog zeven maanden bij mij blijft!
Wauw, wat fantastisch! Wat moet je je inderdaad gelukkig voelen. Over 7 maanden houd je je kleintje in je armen!
Ohh wat fantastisch, super goed nieuws! Het intense geluk spat echt uit je berichtje, zo fijn om te lezen! En dit kleine vechtertje gaat gewoon bij jullie blijven, zeker weten Mag je binnenkort weer spieken?
Ik heb dins de intake bij de vk en dan ga ik de termijnecho plannen. Als dat te lang duurt voor mijn gevoel mag ik tussendoor nog in het ziekenhuis langskomen voor een echo.
Wat fantastisch! Moet een heerlijk gevoel wezen. Geniet maar lekker van het kleintje in je buik. (Al voel je hem of haar nog niet)
@Frummels prachtige echo meis lekker genieten ! Hier morgen geslachts echo ! Zover zijn we in jaren niet gekomen maar erg dankbaar en gezegend!!!