Wauw wat spannend meis heel veel plezier en succes! Laat je het mij weten? Zo blij om te horen dat het nog steeds zo goed gaat.
Lieve Frummels, ik ben zooo superblij voor jullie! Oh, ik kan me die spanning voordat t hartje weer wordt gevonden zo goed voorstellen.. en zoo super fijn dat t er gewoon nog steeds is!!! Xx
@Frummels Hier ook nog steeds een volger, wat ontzettend fijn voor jullie dat het goed is gegaan! Wel een beetje kunnen genieten van jullie vakantie dus? Fijn dat het ziekenhuis meewerkt en je evt nog een echo mag daar! Voor nu een klein bewegend minimensje waar je met volle teugen van mag genieten!
Wat een super mooie echo! O pff dat hartje zoeken, wat een hel is dat he! Maar wat een super nieuws en ik hoop dat over 7 maanden deze nu nog mini vechter in je armen mag sluiten!
Waauw wat leuk! En super dat alles nog steeds goed is! Je dacht zelf een meid toch, moet je nu schakelen?
In het algemeen kan ik wel genieten van mn zwnagerschap, heel erg in het hier en nu: ik ben nu, op dit moment, zwanger, Jeuj. Ik kan de koppeling dat ik misschein een kindje krijg nog niet maken. Durf ook nog niet naar babykleding en dat soort dingen te kijken, dan word ik heel onrustig. Ben wel een stuk rustiger dan een paar weken geleden. Morgen is ook een mijlpaal, voor het eerst twee cijfers (10) voor het aantal weken. Ik was dinsdag voor het eerst bij de vk en mocht ook even naar de kleine kijken, dat was fijn en lucht me zo op. Ik merk nu dat weer een paar dagen geleden is ik weer wat onrustiger word, maar echte angst kan ik het niet noemen. Voel van alles in mn lijf, waardoor ik denk dat het nog steeds goed zit. Volgende week donderdag staat de termijnecho, dus daar leef ik nu weer naartoe.
Leven van echo tot echo. Hier kwam altijd 2 dagen na een echo weer de onzekerheid en angst. Uiteindelijk heb ik een doppler gekocht, en mocht ik van mezelf vanaf de 14wk luisteren als de angst ging overheersen. Zo heb ik de tijd tussen de 12w en 20wk echo overbrugt. Fijn de dubbele cijfers, steeds een stapje dichterbij.
O wees daar voorzichtig mee hoor. Ik kon bij mijn eerste regelmatig de hartslag niet vinden. Daar werd ik juist erg onzeker van. En dan begon ik pas na 17 weken zelfs!
Hier altijd het hartje gevonden. Soms duurde dat even een minuut voor ik het vond maar het lukte altijd. Ondanks dikke voorliggende placenta. Ik luisterde dan ff 20sec en dan stopte ik dat ding weer id kast. Te lang is nml niet goed. Edit. Ik had wel een echte doppler gekocht. Met de angelsound vond ik het nml ook niet.
Hier ook een angelsound . Of ik hem nou hoor bewegen of zn hartslag hoor ik ben met beide tevreden( heb grote baarmoeder dus meneer speelt graag verstoppertje) Maar helpt me wel erg als ik onzeker word ! @Frummels woehoeee 10 weken ! Super fijn meis
Bedankt voor info @Bioluun en @Panter. Ik denk er nog even over na. Mn vk zit om de hoek en ik mag van haar altijd even langskomen om hartje te luisteren of met echo te kijken, dus op die manier kan ik het ook oplossen als ik het niet trek na de 12 weken als mn echo’s stoppen (ik krijg wel sowieso bij elke vk controle een echo). Kijk even of ik zonder kan en anders zoek ik wat het beste bij mij past.