Frummels moet regelmatig even aan je denken. Wat fijn dat het zo goed gaat! Heb je vandaag ook nog een foto meegekregen? Altijd leuk om even te zien
Nee, maar de foto (apparatuur) is vrij onduidelijk en volgens mij zie je niets? Dus ik dacht dat heeft geen zin. Al heb ik er weinig verstand van hoor?
Mooi hoor frummels! Zo gegund! Volgens mij is het een meisjes nub. Skull theorie kan je ook proberen. Nog een paar weken en dan de eerste bewegingen ♥
Ik denk ook aan een meisjesnub. Meer over de nub-theorie: https://www.mamaenzo.nl/zwanger/echos-en-onderzoek/zo-werkt-de-nub-theorie 13 weken! Yesss!
Heb er niet echt veel verstand van maar @RoGiJuLi wel. Volgens mij zie je de nub links iets boven de billen Vrouwen hebben een andere schedel dan mannen, het is een theorie maar bij mij hadden ze het goed.
Ja Kijk kan ik het toch ook een beetje Spannend hoor @Frummels maar nog niet teveel op vast pinnen uiteraard
Lieve @Frummels ik kwam even spieken om te kijken hoe het met je gaat. Heerlijk te zien dat t goed gaat ❤️