Jeetje wat een lieve berichtjes allemaal ❤️ Maar....ze is er! Onze prachtige dochter 11 september eind vd avond geboren. Ze is perfect, o wat ben ik verliefd op dat mooie schepseltje. Moet mezelf soms knijpen, deze is echt van mij! Na al die tijd wachten heb ik ook mn eigen baby! Ik ben zo dankbaar en zo intens gelukkig! Bevalling was heftig. De maandagnacht braken spontaan mn vliezen en kwamen er wat weeen op gang waardoor ik dus geen ballon kreeg de dag erna. Toen de vk kwam bleek ze in het vruchtwater gepoept te hebben dus we moesten direct naar het ziekenhuis aan de ctg. Na een paar uur had ik nog steeds hele lichte weeen die erg kort duurde dus kreeg ik weeenopwekkers. Helaas leidden die niet tot vlotte ontsluiting waardoor de dosis steeds verhoogd werd en ik uiteidelijk in een weeenstorm terecht kwam. Ik had op dat moment al 16 uur weeen en was bek af. Toen ze mij ook nog vertelden dat ik een krappe twee cm ontsluiting had op dat moment heb ik een ruggeprik gevraagd, ik was zo op en had ook amper tijd bij te komen tussen de weeen. Toen ging het snel, want na een uur zat ik op 3cm en weer anderhalf uur later op 9cm en half uurtje later mocht ik persen. Kleine dame haar hartslag ging op een geven moment reageren op mn persweeen dus heb een knip gekrgen helaas, maar toen was ze er! Wat een onbeschrijfelijk moment was dat! We zijn nu lekker thuis en ze doet het super goed. De borstvoeding loopt ook goed gelukkig. Nu aan het puzzelen met het hoofdstuk ‘krampjes’, zo zielig dat gehuil en die gestrekte beentjes. Gelukkig hebben we een super kraamhulp met goede tips.
Wat heerlijk om eindelijk jullie kindje bij jullie te mogen hebben! Het is jullie ontzettend gegund. Geniet van deze bijzondere tijd en al het moois wat nog komen gaat ♡
Heerlijk @Frummels! Geniet ervan! Uiteindelijk dus toch spontaan op gang gekomen, wat fijn! Hoop dat het herstel ook vlot gaat