7e zwangerschap, 1e kindje, blijf je nu bij me kleintje?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Frummels, 25 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat fijn zeg! Dat klinkt echt als een dikke vette roze wolk! Zo ontzettend gegund dit. Geniet ervan!
     
    Frummels vindt dit leuk.
  2. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    #722 Frummels, 16 okt 2018
    Laatst bewerkt: 16 okt 2018
    Zo, net mijn laatste blog geschreven over mijn bevalling. Het is daarmee ook tijd om dit topic af te sluiten. Ik heb het zo bijzonder en fijn gevonden dat ik hier mijn verhaal kwijt kon en alle steun die ik gekregen heb, wauw!

    Nogmaals iedereen die met mij meegelezen en geleefd heeft, ontzettend bedankt. Het heeft 2018 een stukje minder zwaar gemaakt voor mij.

    Voor alle vrouwen die nog in het traject zitten: heel veel sterkte en kracht gewenst, het is ontzettend zwaar om iets te willen, maar niet te krijgen, waar je geen invloed op hebt, de omgeving die je niet (altijd) begrijpt, alle zwangere vrouwen om je heen. Houd vol! Wat mij ontzettend geholpen heeft is allereerst het UZ Gent, heb mij zo gehoord gevoeld en ze hebben mij ontzettend goed begeleid en mij medicatie voorgeschreven die ik in Nederland niet kreeg. Daarnaast hielp/helpt bij mij erover praten/schrijven. Zo kan ik mijn emoties uiten, later het nog eens na lezen en kan mijn omgeving beter rekening met mij houden omdat ze weten hoe het voor mij voelt (vaak hebben ze geen idee, als je deze pijn niet kent is het heel moeilijk voor te stellen). En je niets aantrekken van andere mensen. Ik deed op een gegeven moment van alles anders, ik dronk geen alcohol, nam voedingssupplementen, at bepaalde dingen niet of juist wel. Ik temperatuurde, deed ovulatietesten, testte altijd heel vroeg, sportte niet meer na eisprong, wilde na eisprong niet meer in een vliegtuig vanwege de druk in de cabine. Mensen zeiden ‘laat los’, hadden kritiek op mij, maar ik heb het op mijn manier gedaan. Het is al zwaar genoeg, als je dan dingen doet of laat die voor jou goed voelen, vooral doen! Of ze nou bewezen zijn of niet. Iedereen gaat er anders mee om maar wie weet heeft iemand iets aan mijn tips.

    Mijn dochter ligt tijdens het schrijven van dit bericht op mijn borst te slapen. Wát een genot, mijn verhaaltje is uit. Moge ieders dromen uitkomen, want dit gun ik iedereen.

    Heel veel liefs,

    Frummels
     
    MommyTooBee, Dufel, Dotjes en 37 anderen vinden dit leuk.
  3. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    ❤️❤️
     
    Frummels vindt dit leuk.
  4. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Wat is je laatste blog prachtig en wat een onwijs mooie foto’s.

    Geniet!!!! Want ze worden zo bizar snel groot... Heel veel geluk en liefde samen gewenst!
     
    Frummels vindt dit leuk.
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Xx. ♥
     
    Frummels vindt dit leuk.
  6. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.721
    1.647
    113
    Heerlijk voor jullie, wat zullen jullie intens dankbaar zijn.
     
    Frummels vindt dit leuk.
  7. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Jullie zijn voor elkaar gemaakt, zo natuurlijk, zó mooi!

    Jouw verhaal geeft anderen hoop en kracht!

    Zo kwetsbaar als je was. zo sterk ben je gebleken! Jullie doorzettingsvermogen... alleen maar respect voor!

    En nu genieten! Jullie hebben dit verdiend! ❤️
     
    Frummels vindt dit leuk.
  8. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Heel veel geluk gewenst!
     
    Frummels vindt dit leuk.
  9. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Mooi berichtje meid. Lekker genieten en de ellende achter je laten. Dikke knuffel!
     
    Frummels vindt dit leuk.
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heel veel geluk gewenst! ❤
     
    Frummels vindt dit leuk.
  11. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    *Slik* wat mooi geschreven, ik hoop echt dat ik, en velen met mij, over een jaar ook zo'n mooi bericht kan schrijven. Vanuit het diepst van mijn hart ontzettend veel liefde en geluk gewenst xxx
     
    Frummels vindt dit leuk.
  12. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Lieve @Frummels, ik wens jullie veel liefde en geluk toe als gezinnetje. Eindelijk is het lange wachten beloond. Geniet van jullie kleine meisje, het is jullie zo gegund ❤
     
    Frummels vindt dit leuk.
  13. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook lieve Ano, ik blijf heel hard voor jou duimen. En ik blijf je volgen! Dikke knuffel!
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  14. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Veel geluk!
     
    Frummels vindt dit leuk.
  15. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Wat een mooi berichtje lieve @Frummels. Nog veel geluk toegewenst met je mooie dochter.
     
    Frummels vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina