Wat fijn om te lezen!! Het is je zo ontzettend gegund meid, en ik hoop dat je eerste echo een geweldig mooie echo gaat zijn!
Zo, nog even mn allerlaatste streepjestesten showen. So far so good! Nu nog twee weken wachten op de echo.
Nohh troep zeg! Heb niet heel veel last van bijwerkingen ( behalve gevoelige borsten en wat dizzy af en toe) maar het is wel een smeerboel ja. Ik hoop met heel mijn hart dat t raak is deze maand maar door dit goedje durf ik absoluut niet te vertrouwen op wat ik voel. Eind van de week maar eens een testje doen ❤ lief dat je t vraagt
Ja snap ik, mijn symptomen veranderen ook toen ik aan de utro ging. Na een paar rondes en twee zwangerschappen met utro kon ik pas de symptomen onderscheidden. Ik duim nog even voor je!
Wauw mooie knallers! Op naar de echo waar een mooi groeiend baby'tje is met een kloppend hartje! Moet gewoon dit keer!
Wauw frummels!! Ik begin even aan het eind vh topic, maar die dat ik je mag feliciteren!! Wat een mooie testen meid! Ik ga hard duimen voor je! Dit moet goed komen Gefeliciteerd!
Wauuww wat een moooie knaller zeg ! Ze lopen mooi en goed op hopelijk de 16de een goede echo! Ik duim voor je
Ik voel mij wel goed, deze zwangerschap voelt heel goed, dus ik hoop dat ik daarin gelijk ga krijgen! Paar kwaaltjes die mij geruststellen, elke dag is er weer eentje verder!