Tijdens mijn menstruatie heb ik regelmatig last van buikkrampen. Deze keer is 't erger dan anders. Net een paracetemol genomen en lig nu op de bank, want erge buikkrampen. Wie heeft hier nog meer last van? Is 't nou normaal om menstruatiepijn te hebben, of 'hoort' t eigenlijk niet? Ben soms bang dat ik naast PCOS ook endometriose heb.. Ik heb wel maar een korte menstruatie met weinig bloed verlies, maar dus wel veel pijn erbij.
Voordat ik begon met de pil (15 jaar geleden) had ik ook last van erge buikkrampen. Daarom ben ik toen aan de pil begonnen. Nu 15 jaar later ben ik gestopt met de pil en heb ik ook weer erge buikkrampen (menstruatie krampen) maar moet nog niet ongesteld worden. Ik denk dat dit bij mij zelf met het ontpillen te maken heeft. Je hoeft je echt niet druk te maken, het hoort er allemaal bij. De een heeft er meer last van dan de ander
Ik lig iedere keer krom van de pijn en slik dan ook alive feminax, dit helpt de krampen te verminderen naar een draagbare buikpijn maar weg gaat het niet. Klinkt raar maar als ik ze niet slik dan heb ik het idee dt ik opnieuw aan het bevallen ben. Ha zegt dat ze er niks mee kunnen , ja de pil of een spiraaltje .. al hielp d pil bij mij voor geen meter bleef de hevige krampen houden. Spiraal noooit geprobeerd.