Hier slaapt Joris de ene nacht wel helemaal door en de andere nacht moet ik er ook soms wel 3 keer uit omdat hij zijn speen weer es kwijt is. Ik ben er eigenlijk zo aan gewend dat zodra ik er wakker van word om even op te staan en zijn speentje te geven, hij valt dan weer gelijk in slaap... Als ik niet op zou staan en hem even laat huilen valt hij niet in slaap maar is hij vrijwel gelijk klaarwakker, dus dan sta ik liever gelijk ff snel op... Denk dat het vanzelf overgaat
minimuisje , bij ons precies hetzelfde ik stap er maar meteen uit speen erin en meneer slaapt verder (zn mama helaas niet meer)
er is dus nog hoop als je het zo bekijkt kan dat bij ons ook wel kloppen, gewoon een combinatie van factoren, sprongetje; tandjes; nieuwe dingetjes die hij leert. ik ben zelf geen voorstander van dat ria blom gebeuren, ik meld het ook niet op het cb omdat ik dan toch al weet wat ik krijg te horen. bij ons is het ook zo dat hij doorslaapt als hij zijn speen weer heeft. en mijn gevoel past ook niet bij die methode. hij gaat door tot hij totaal overstuur is, en wordt klaarwakker, met alle gezinsleden erbij en mijn dochter moet de volgende dag wel gewoon weer naar school dus ik zie die methode gewoon niet zitten. nou ik ga er maar vanuit dat hij vanzelf een keer doorslaapt, die gedachte geeft me al wat rust