Dag dames, Mijn dochter heeft vandaag een ontzettend rustige dag. Ze heeft vanochtend, met 12 weken, haar eerste spuitjes gehad. Mijn dochter krijst normaal de hele dag omdat ze zware reflux heeft. Kan het zijn dat ze moe is door de spuitjes? Dat dit echt zo'n effect heeft? Normaal dus hele dag krijsen en nu rustig? Is dit herkenbaar voor iemand?? Overigens ben ik blij dat ze rustig is maar hoop dat het nu niet iets ergs is qua bijwerking van spuitjes??
Hmm ok. We waren ook met nieuwe voeding bezig dus ik dacht yessssss het slaat aan en toen bedacht ik me oh ja kan ook dolr de inentingen komen ....
Hier ook, ons kleintje van 12 weken slaapt overdag bijna niet en na zijn eerste prikjes ook alleen maar! Men zegt dat als kindjes na hun prikjes veel slapen hun lichaam goed met de prikjes kunnen omgaan en het verwerken, kindjes die veel koorts krijgen en er last van hebben, die lichaampjes hebben moeite om de ingespoten vloeistof te verwerken, tenminste dit zij mijn kinderfysiotherapeute!
hierzo sliep hij ook de hele dag na ze eerste ptikje heerlijk, ik had ook een huilbaby hij heeft kma en toen wisten we dat nog niet heerlijk die rust voor 1 dag helaas toen hij ze 2e prik kreeg was het niet meer slapen
Hebben ze je dat niet verteld dan? Meestal worden de kindjes wat lomer dan normaal, soms merk je er niets van, maar kindjes kunnen er óók heel erg onrustig van worden. Raad eens welk effect de prikjes hadden op mijn zoon? Juist: hij was de hele dag ontzettend onrustig
onze oudste sliep nooit langer dan 3 kwartier slaapjes. Pas na 1 jaar ging ze 'rukken' maken van 1,5 uur . En oke: Snachts sliep ze prima. Met één uitzondering: Na de vaccinatie sliep ze úren...! Heerlijk! Alleen de 1e keer heb ik daar niet van kunnen profiteren omdat ik het toen niet had verwacht- toen was ik maar aan het wachten tot ze wakker werd
Die van mij met de 6 weken prikjes, ook de hele dag munt. Kwam mij wel goed uit want mn zus is die dag bevallen. Flesje, boeren en hup meepuffen met mn zus
Hier was er eigenlijk niet veel anders. 's Avonds was ze wat huilerig en koortsig, dus toen pcm erin en daarna ging het beter
Bij ons sliepen beide jongens inderdaad meer. De oudste werd tussendoor wel een paar keer wakker om ontroostbaar te krijsen. De jongste werd bij de eerste prikken ook eekeer huilend wakker (normaal eigenlijk nooit) maar liet zich wel troosten. Ik kon hem alleen niet wakker wegleggen, wat normaal wel kan.
Haar lichaam is aan het vechten tegen 7 ziektes tegelijk. Logisch dat het even geen tijd heeft voor andere pijntjes/ongemakken...