Niet allemaal tegelijk Ik heb de eerste 3 series op dvd, en overmorgen komt serie 4 uit, die heb ik ook al gereserveerd kan niet wachten tot ie binnen is!
Jaaaaaaaaaaaaaa, ik ben ook fan! Vind het zo jammer dat Nederland steeds maar dezelfde herhalingen blijft uitzenden! Zou zo graag die Bruiloft van Lucy willen zien.
Ik geloof dat ze in Belgie wel meer afleveringen uitzenden, maar de serie is net pas in Amerika afgelopen sinds mei.... dus dat zal nog wel ff duren jammergenoeg!
Nederland 3 op zondag weer dezelfde herhalingen uit. Ik heb het een tijdje via internet kunnen volgen in Amerika, maar daar kwam ik pas te laat achter. Maar ik heb gelukkig wel de laatste 2 seizoenen gezien van de serie.
7th Heaven is erg leuk inderdaad! Lucy gaat trouwen? Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Waar heb je de dvd's gekocht? Groetjes Visjes
Ik heb het niet kunnen vinden in de gids... hoe laat wordt het uitgezonden dan? Inmiddels hier de vierde serie ook al bijna helemaal gezien... en nu maar wachten tot serie 5 uitkomt hahaha
Oh, misschien is het alweer gestopt dan. Sorry, heb ik je voor niks blij gemaakt. Maar dat doen ze steeds, ze zenden een maand uit, en dan stopt het weer. Als ik het weer zie, zal ik het zeggen