Onze dochter drinkt sinds 2 tot 3 weken haar flessen ineens niet meer leeg. ze krijgt 5x per dag 150+5 ( +1 schepje nutriton ) schema 06.30-11.30-14.30-18.30-22.30 Sinds een paar weken stopt ze na ongeveer een halve fles met drinken en wil ook echt niet drinken. ze gaat slaan met haar handjes, de fles uit haar mond duwen, schreeuwen en met haar hoofd alle kanten op om de fles te ontwijken. Als ik blijf volhouden drinkt ze soms nog een paar slokken en daarna weer precies hetzelfde. Ik heb al een andere fles geprobeerd en een groter speentje, dit maakt geen verschil. ze laat van de 150cc elke fles zeker 40cc staan, regelmatig ook 60 of 70cc ze plast en poept goed en is wel actief en vrolijk, ze komt gemiddeld zo'n 250gram aan per 2 weken ( bij cb gewogen ) Wat kan dit zijn ? en wat kan ik doen ? Ze lijkt genoeg binnen te krijgen maar naar mijn idee is het toch echt te weinig!
Hallo, Het is moeilijk te zeggen waarom je dochtertje haar flesje niet meer leegdrinkt. Wanneer ze voldoende plast en vrolijk en actief is, hoef je je geen zorgen te maken. Het zal tijdelijk zijn. Groetjes, Petra