Weet iemand wat dit stipje boven de baby is? Het zit aan het embryo vast. De echoscopist wist niet wat het kon zijn, het zou te vroeg zijn voor armpjes/beentjes. Weet iemand het? Ik ben draagster van een chromosoom afwijking wat ook lichamelijke afwijkingen/misvormingen kan geven en maak me nu eigenlijk gelijk zorgen. Het is niet het dooierzakje! Die zat rechts van het hoofdje (niet op de foto)
Ik snap dat het best spannend voor je is als je draagster bent van een chromosoomafwijking. Lijkt me dat deze eerste weken/maanden dan extra spannend en moeilijk zijn? Ik vraag me af of er al veel te zeggen valt over een echo op di vlak op deze termijn. Aangezien alles sws erg klein is en nog volledig in aanleg. Sterkte om door deze moeilijke tijd heen te komen. En natuurlijk gefeliciteerd met dit bijzonder mooie wonder!❤️
Ik snap je bezorgdheid maar mensen op een forum vragen om te gaan gissen lijkt me niet handig. Krijg je verder in je zwangerschap wel onderzoeken enz...? Hopelijk gaat het allemaal goed komen!
Op dit termijn ( ik denk echo tijd 6 a7 weken) is daar niets van te zeggen nog. Dat is echt nog te klein. Ik zag op mijn echo ook meerdere stipjes… en dat is helemaal goed gekomen als dat je enigszins geruststelt. Dit was bij 7 weken 2 dagen…
Ja we krijgen 13 juli weer de intake in het erasmus mc en ondergaan we weer een vlokkentest of vruchtwater punctie. Ook de 13 weken echo en 20 weken doen we natuurlijk Verder ook een medische uitgebreide nipt achtig test (heet geen nipt want normale nipt werkt niet als je zelf afwijkende chromosomen hebt/draag, maar weet de naam er even niet meer van) Helaas veel ziekenhuis afspraken door die stomme dragerschap.