Hi meiden, Sorry missvhien tmi 6 weken geleden heb ik een miskraam gehad en rond mn eisprong die daarop volgde had ik naast mn normaal slijmerige afscheiding, de dagen eromheen ineens echt een soort van slijmkwabs. Die stond echt los van de normale afscheiding. Ik dacht dat er nog wat meer uit moest ofzo. Hierop volgde een vrij zware ongesteldheid. Nu heb ik begin volgende week waarschijnlijk mijn eisprong weer en nu begin ik weer van die slijmkwabs te verliezen. Mijn gewone afscheiding is wel al wat slijmerige aan het worden maar er nog niet. Heeft iemand anders dit ook gehad en wat zou het kunnen zijn?
Met kwabs bedoel je veel afscheiding, grote klodders? Ik ben nu ook in de eerste cyclus na de miskraam en verlies wel meer geel/oranje afscheiding, maar geen hele grote hoeveelheden in één keer. Had wel een tussentijdse bloeding. Ieder lijf is anders natuurlijk en mijn hormoonhuishouding is nog niet op orde. Het zal wat tijd nodig hebben denk ik om weer te herstellen.
Ja alsof je je neus snuit maar dan mooi doorzichtig. En dat 2-3x per dag. Soms lijkt er een drupje of spiertje bloed door te zitten.
Ja ik heb dat ook wel eens gehad in cycli na een miskraam. Geen idee wat het was, ging na verloop van tijd ook weer terug naar normale hoeveelheden afscheiding.
Bedoel je echt een propje? Ik heb namelijk vaak rond mijn eisprong echt propjes slijm die eruit komen
Is dit niet het vruchtbaarheidsslijm? Dat is normaal. Misschien is er iets in je hormoonhouding veranderd. Hier wat informatie: https://www.oudersvannu.nl/zwanger-worden/bevruchting/cervixslijm/
Ik heb daar ook weleens propjes slijm van. Het lijkt heel erg op wat je beschrijft. Als het ook bij je eisprong is, zou ik denken dat dat het is, maar veranderd is.