omdat mijn vorige zwangerschap niet goed ging en dit eindigde in een curretage, kreeg ik nu met zeven weken een echo. Alles ziet er tot nu toe goed uit. Ik zag een klein wormpje met hartactie. En daarnaast nog een wit vlekje, bijna net zo groot. Dit is blijkbaar het dooierzakje? Ik heb het vergeleken met de echo van nu mijn dochtertje maar daar was die lang niet zo duidelijk. Heeft iemand vergelijkingssite materiaal? Denk vanaf een dat ik zwanger ben van tweeling, totaal geen reden voor komt ook niet in familie voor. Denk niet dat het tweeling is maar het laat me niet los.
Allereerst gefeliciteerd! Bij mijn 7 weken echo zie je rechts van het boontje de dooierzak. Ik denk als het een tweeling was geweest, de echoscopiste dat wel had gezien.
Ik vind het dus beetje raar, als ik kijk naar die van mij. En ik denk ook dat ze dat wel gezien zou hebben maar rechts(bovenste) is bij dooierzakje en links(onderste) de kleine.
Is mijn inziens echt een dooierzakje. Die was bij mij bij 1 van de echo's ook zo duidelijk te zien. Lijkt mij geen tweede vruchtje. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Oh die is ook duidelijk ja! Ging ook niet uit van tweede vruchtje hoor maar vond zo raar, je gaat alles in twijfel nemen zeker na miskraam. @NieTa
Herkenbaar hoor meid... Maar hoe moeilijk ook probeer het los te laten (helaas is dat mij niet gelukt en zijn de eerste 14 weken echt niet leuk geweest).
Hoi Stretchfield, Op mijn eerste echo van 7+2 was ook heel duidelijk het dooierzakje te zien. Enne.. ik herken dat gevoel van het idee te hebben zwanger te zijn van een tweeling, zelfs na die eerste echo twijfelde ik idd ook nog, maar gister is toch echt weer gebleken dat het er één is