7weken en 5dagen zwanger,op echo geen vruchtje te zien

Discussie in 'Miskraam' gestart door Marit36, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hahhahaha , ik ben al wat langer wakker !
    Alles wat in de baarmoeder zit zou dan moeten loskomen , bij mij gebeurde er toen niks ,omdat het in de eileider zat .......
    Was wel gelijk al duidelijk had geen pijn en bijna geen bloedverlies .....
    Ik dacht nog misschien heb ik ze verkeerd ingebracht , maar daar kun je volgens mij niet zoveel verkeerd aan doen ..

knuffff

2. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    hihi, misschien per ongeluk in het andere gatje :) ik had het een keer bijna bij mn dochter..de glibberige zetpil gleed bijna het andere(voorste gaatje) in.. ik wacht gewoon rustig af wat er gedaan word, vk heeft me verteld dat ik wel inwendig nog een echo krijg en dat er daarna word besproken of ik pillen meekrijg of dat ik direct word gecurreteerd..vraag me af of je dat mag vragen dat je liever direct gecuureteerd wil worden dan eerst met pillen?

liefs

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik denk dat ze eesrt de pillen zullen doen ,en als dat niet helpt een curretage , is toch weer een operatie , dus als dat niet hoeft zullen ze dat waarschijnlijk niet doen denk ik ,but who am I?

knuuffffff

Ps ze zaten wel in het goede gaatje hoor , hiihiihihiihihi

4. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hoi allemaal,
    Heb dit helaas ook meegemaakt. Kreeg bij de verloskundige met 8 weken een echo waar ze ok niks op zag. Mocht de volgende dag gelijk naat het z'huis voor een inwendige echo en de vruchtzak was mooi op grote maar helaas leeg snik snik. Heb toen na een paar dagen een curretage gehad.
    Wel een klap hoor als je denkt zwanger te zijn en er zit niks!
    sterkte voor iedereen die hetzelfde moet meemaken
    xxx

Deel Deze Pagina