Volgens mij komt dat doordat er nog HCG in je lichaam zit. Zolang een vruchtje nog niet afgestoten is, kan het HCG blijven produceren. Door het HCG kan het ietsjes blijven groeien. Maar helaas is de stijging niet zo groot dat er een goede zwangerschap ontstaat. Het is nu dus wachten op het afstoten. Gaat dat niet vanzelf, dan kun je daar pillen voor krijgen of een curretage ondergaan. En zelfs daarna kan het nog weken duren voordat het HCG uit je lichaam is. Sterkte!
Oke dankjewel toch fijn om iets van een verklaring te hebben. Ja nu deze week sowieso afwachten. Dat heeft ook eerlijk gezegd mijn voorkeur. Even kijken hoe het verder verloopt. En dan zodra het achter de rug is wachten op de eerste normale cyclus en weer mn thermometer uit de kast halen.. pff..
Dat is in ieder geval niet ter sprake gekomen. Dus ik heb geen idee.. zal er zo eens op googelen. Thanks
Dat dachten ze bij mij om die reden ook maar bleek niet zo dus niet gelijk het ergste denken. Meestal zien ze dan ook wel echt een afwijkend beeld op de echo..
Ik denk het inderdaad niet. Met 4 weken was mijn HCG sowieso maar 35,4. En geen extreme klachten. Sterker nog.. buiten groeiende borsten en af en toe daar wat last van.. ben ik 1 x misselijk geweest. Verder nergens last van. En na al die echo's hadden ze het denk ik wel moeten zien.
Sterkte Ik sluit me aan bij Jippie. Het komt omdat je HCG niet of nauwelijks daalt. Daardoor groeit het langzaam door. Maar vanaf 6 weken (5 mm) groeit een vruchtje 1 mm per dag. Het vruchtje groeit dus veel te langzaam. Ik hoop dat je lichaam het zelf gaat doen.
Daarom gaf ik ook duidelijk aan er geen geloof meer in te hebben. Alleen nieuwsgierigheid. Ik denk wel dat mijn lichaam het zelf doen.. bloed al een paar dagen. Geen krampen oid. Bedankt in ieder geval!
Even update, gisteravond voor het eerst kramp. Paar uur aangehouden. Nog steeds zo nu en dan bloedverlies. Geen stolsels. Nu heb ik geen kramp meer.. afgezien van wat steekjes. En inmiddels bloed ik ook bijna niet meer. Zoals bijna normaal is.. vanaf dat ik bloed verlies, is het dan weer wel.. dan weer niet. Wisselende kleur. Is dit normaal?