15 maanden en een echte dierenvriend!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skye, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Zal ze het dan toch van mij meegekregen hebben in de genen??? De liefde voor dieren!

Sowieso gaat ze super goed samen met onze mechelaar. Dat zijn echt twee handen op 1 buik. Maar naar vreemde dingen (vreemde mensen, rare schrikwekkende voorwerpen) kan ze heel afstandelijk zijn! Ze is niet zo'n held!

Zijn we gister naar de kinderboerderij geweest. Nou, daar heeft ze zich toch vermaakt. Ze heeft een flesje melk aan de jonge geitjes gegeven, aan de oudere geiten heeft ze biks gevoerd, ze heeft op een pony gereden, ze heeft de varkens geaaid, achter de kippen aangelopen.......en dit alles vond ze zo geweldig. Ze ging gewoon huilen toen we weer naar huis wilde gaan!! Hahaha, echt zo leuk om te zien, dat dat er nu al zo ingebakken zit!!!

2. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Leuk te horen, hier ook een dametje die gek is op dieren.
    Alle dieren zijn MA's (max de poes) of TOTA's (Toby onze hond)
    Grappige is dat Léonie van Toby alles mag, trekken, meppen, afpakken etc.
    Max is een oude chaggie poes en die acecpteerd niet alles.
    Poosje terug ook naar kinderboerderij geweest en ze vond de geitjes super, zeker die met lange sik ;)

Zondag gaan we naar de dierentuin, ben benieuwd hoeveel MA's en TOTA's we daar gaan zien volgens haar :)

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Geweldig he?
    Aaron is ook 2 handen op 1 buik met onze labrador Bob. Ze zijn met zijn tweeën de hele middag bezig met de bal :).
    De poes vindt hij ook super leuk alleen de poes vindt hem niet zo omdat hij ietsje te enthousiast is.
    Kinderboerderij was hier ook een groot succes en morgen gaan we voor het eerst naar de dierentuin. Zal me benieuwen!

Maar ik ben iig super blij dat hij dieren zo geweldig vindt. Is toch wel iets wat ik erg belangrijk vind.

4. Skye

Skye Niet meer actief

Ja, ik vroeg me tot een paar weken geleden nog af of het wel zin had om met haar naar de dierentuin te gaan, of ze zeg maar doorheeft dat er overal dieren zijn......maar dat weet ik nu wel zeker....dat ze het leuk gaat vinden, dus even kijken voor volgend weekend.....blijdorp ofzo!!

En ik vind het idd ook belangrijk dat ze opgroeien met dieren!! Maar dat is puur persoonlijk! Ikzelf ben ook opgegroeid met dieren en vond dat zelf gewoon super fijn!

Zo zie je duidelijk ook het verschil tussen mijn nichtje en mijn dochter. Mijn nichtje heeft geen dieren om haar heen thuis (is twee maandjes ouder) en die vind dieren ook lang niet zo boeiend en leuk!

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Noor is ook gek op dieren. Sowieso op onze poes, maar de poes zelf vindt het wat minder.

De kinderboerderij gaan we wel 2 of 3x per week heen. Alle dieren heten ie ie. (poes heet binkie).

Heerlijk toch.

6. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Denk dat het best interessant is voor die ukkies. En al begrijpen ze niet alles, ze zien wel van alles wat ze niet kennen en dat op zich is al leuk voor ze. En voor jezelf ook leuk toch? :)

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Leuk is dat hé, zo klein en al zo gek op dieren!

Hier ook een echte dierenvriend. Ze vindt alle beestjes leuk, van mieren tot olifanten :). Alleen kleine keffende hondjes vindt ze eng, maar van dat geluid krijg ik ook rillingen haha.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Skye: Als ze dieren zo leuk vindt zal ze de dierentuin ook wel leuk vinden. Wij zijn gisteren geweest en mijn dochter heeft de hele dag haar ogen uitgekeken :)

9. Skye

Skye Niet meer actief

Ja, dat denk ik dus ook wel! We gaan denk ik volgend weekend maar eens (dit weekend is manlief aan het werk)!! Maken we er een lekker dagje uit van!!

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier ook een echte dierenvriend hoor! Zelf hebben we vier honden en ze zijn eigenlijk allemaal Fawa (Fardau) en een poosje ook Bibi (Bikkel), maar dat laatste zegt ze niet echt meer.

Gisteren was ik bij de buurvrouw die aan het paardrijden was.... ze zat helemaal gefixeerd bij de buurman op schoot :D Dat paard vond ze zoooo interessant. Ze heeft ook al samen met mama op n paard gezeten en een paar rondjes gelopen. De buren weten het al zeker... er komt straks echt wel een paardje voor M.;)

Verder lopen er aan beide kanten van ons terrein koeien, da's ook altijd leuk uiteraard. Wonen in "boerengebied" dus dan zie je sowieso veel meer dieren. Oh ja en onze kippen en kwartels zijn ook errug leuk!

Moeten binnenkort ook maar eens een kinderboerderij of dierenpark op gaan zoeken

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hier ook een dieren vriend alles aaien, en in de kleintjes (mieren/liefheersbeestjes etc. in een emmertje doen)
    alleen een beetje te, vnd laatst 2 geplette huisjesslakken in zijn broekzak

12. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    @skye,

Geweldig he?!

Femke is nog maar bijna 6maanden en is helemaal weg van onze poezen. Het is heel leuk om te zien én te horen hoe ze op hun reageert.
    Wij zijn 2 weken geleden naar Blijdorp geweest. Natuurlijk had ze niets in de gaten, maar het oceanium vond ze heel mooi. Ze keek de haaien na enz.
    Dus ik denk dat jouw dochtertje het echt wel leuk vind in de dierentuin,hoor!!!!

Deel Deze Pagina