Hoi dames, Dit was mijn test van vanochtend. Misschien maak ik me wel te druk, maar ik had een vraagje. Vinden jullie de test passen bij 1 dag voor NOD? Want ik las pas iets over zwangerschapstesten die al snel donker zijn (en dus veel HCG detecteren), dat dat een molazwangerschap zou kunnen betekenen. De foto is genomen binnen een minuut, zo snel stond de lijn er al. Alvast bedankt.
Thnx. Dat denk ik zelf eigenlijk ook wel, maar ik ben zo'n stresskip die zulk soort dingen gaat zitten bedenken.
Een streep is een streep! Gefeliciteerd, ik hoop dat je een mooie echo krijgt die wat stress bij je weg kan nemen. Wellicht moet je ook even naar je banner kijken, plaatje wordt niet getoond.
Prima test hoor!! Ik heb zelf een partiele mola zs meegemaakt, maar aan de test kun je echt niet zien of je n mola hebt hoor. Geniet er van!
Super duidelijk hoor!! Gefeliciteerd. En je hebt een gevoelige test gedaan dus niet vreemd dat hij 1 dag voor nod zo mooi knalt.
Je bent gwn duidelijk zwanger! Gefeliciteerd!! Ik sluit me bij zwangernr6 aan, ook ik heb partiële mola zws gehad, en testte toen 1 dag voor nod zeer licht posi. Dus aan zo'n test kun je echt niet zien of het een mola is hoor, lekker genieten nu!!