Afgelopen maandag een positieve cb digitale test. (1-2) Elke ochtend getest met kv test, maar streepje wil niet donkerder worden. Is echt nog licht, net geen tuurstreep. Vanavond weer een cb digi gedaan: niet zwanger Ben de moed dus een beetje aan het verliezen... Iemand een positief verhaal voor mij? Trouwens nog geen tekenen van bloedverlies gelukkig. Ga morgenochtend nog een digi doen.
Misschien is het niet zo fijn dat ik het zeg, maar probeer het testen los te laten. Je krijgt hier geen zekerheid mee. Het gaat pas fout als je bloed gaat verliezen, rug- en/of buikpijn krijgt. En soms kan dat ook bij een goede zwangerschap horen.
Bedankt, en je hebt gelijk... Vorige zwangerschap eindigde na twee goede echo's opeens in een missed abortion dus nu erg onzeker . En eerste sporen van bloed net gezien dus ben bang dat het toch echt mis is.
Wat een onzekerheid. Sterkte meis maar ik denk dat het niet goed zit. . Hoop op een wonder voor je en anders hoop ik snel op een gezonde zwangerschap, knuff x
Ik heb er helemaal geen verstand van, maar wilde je even en hart onder de riem steken en ik hoop dat jullie beeb gewoon lekker blijft zitten waar hij zit.
helaas hier ook geen positief verhaal. Ik duim voor je dat je een positieve test had vanmorgen...sterkte!
Jeetje meid hoop voor je dat er niks is en dat je hcg wat schommeld, Bloeden klinkt niet heel positief...hoe was je test vanmorgen?
Wat spannend meis, ik herken je onzekerheid, heb na mijn mk ook 100 testen gedaan. Je HCG moet gewoon nog verder opbouwen, wellicht een late innesteling, en de CB digi zonder indicatie hebben behoorlijk wat HCG nodig. Probeer anders morgen of zaterdag een digi mét indicatie. deze zijn veel gevoeliger! Sterkte meid, laat je niet te gek maken, de spanning is ook niet goed voor jullie. XXX
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden maar het is echt foute boel helaas. Negatieve digitale test en flink bloedverlies. Maar bedankt allemaal!