Met 16 weken heb ik een echo gehad bij dr. Papa (Echocentrum Amsterdam) en hebben wij te horen gekregen dat wij een dochter krijgen! Nu vraag ik mij af of er mensen zijn die bij dr. Papa een echo met geslachtsbepaling hebben gehad waarbij het achteraf "fout" bleek te zijn?! Ik ben hier heel erg benieuwd naar omdat een vriendin van mij met de 20-weken echo er achter is gekomen dat ze toch een dochter krijgt, terwijl ze met haar pret-echo (NIET bij dr. Papa) een zoon leek te krijgen! Maar ik heb nog nooit iemand gehoord die bij dr. Papa is geweest waarbij het geslacht achteraf toch anders bleek te zijn!
Ik ga maandag, op mijn 20 weken echo zeiden ze een meisje maar met een slag om de arm, dus ik ben heel benieuwd!
Nou ik ben geweest hoor vanmiddag! Was heel leuk! De 20 weken echo was juist het is een lachend meisje!! Hier het resultaat!!
Ik heb morgen een echo voor het geslacht, niet bij Dr. Papa, maar wel met 16,2 weken, dus ik berg sowieso erg benieuwd of het dan wel goed zichtbaar is @azra: ben je al geweest, en zo ja, wat is de uitslag!
met mijn dochertje ben ik bij hem geweest met precies 15 weken en het was helemaal goed een dochter deze zwangerschap had hij helaas geen tijd rond de 15 weken dus ben ik in almere geweest maar vond het bij hem echt 100x beter mooiere echo's betere uitleg
Ben wel bij hem geweest, twee keer zelfs, maar nooit voor een geslachtsbepaling. Alles waar hij wel naar heeft gekeken klopte wel. Beide kinderen hadden grote voeten, en jongste had de bos met lange haren die hij al had gezien. (pretecho met 31 weken)
Leuk om te horen van anderen die ook zo tevreden zijn over de echo's bij dr. Papa!! Ik heb dinsdag de 20-weken echo, dus hopelijk krijgen we dan bevestiging dat wij een dochter krijgen!