Ik vind het maar raar dat ze zo stellig iets durven zeggen na alleen een uitwendige echo op deze termijn. Afhankelijk van je bouw en de stand van je baarmoeder kan het soms echt heel lastig zijn om iets te zien met deze termijn. Het is allemaal nog zo klein. Ik duim voor een positieve inwendige echo overmorgen!!
Had je wel een volle blaas? Volgens mij kan dat ook verschil maken. Ik duim mee dat er morgen een prachtig kindje te zien is!
Ik was ook ietsje minder ver dan ik dacht maar me cyclus was een rommeltje dus kan best maar de vk zei dat het soms ook stil kan zijn in groei en dan verder groeit ofzo 🙈 maar ik heb niets te klagen heb t hartje al 2x zien kloppen wens je heel veel succes en duim ontzettend met je mee
Bij mij heeft ze gister een uitwendige echo gemaakt en er was een duidelijk kindje te zien die ook al bewoog. Heeft ze ook verder gekeken of het misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan zijn? Ik hoop dat je morgen een mooi kindje ziet!!! Mag je s'morgens al terecht??
naar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is volgens mij ook niet gekeken, het ging allemaal in een waas aan me voorbij, ze heeft 10 minuten goed gezocht en gedrukt op mijn buik en heel afentoe zagen we een schim van een schaduw. geen idee wat? morgen mogen we ons om 8.15 melden in het ziekenhuis
Ik heb met 11 weken een echo gehad uitwendig en ze zag ook niks. Inwendig een mooi kindje. Mijn baarmoeder ligt erg naar achteren gekanteld dit wad de oorzaak. Maandag met 14 weken uitwendig wel gezien maar ook erg onduidelijk.
Wat naar dat je nu zo in onzekerheid zit. Gelukkig kun je morgen op tijd terecht. Bij mij waren overigens uitwendig heel duidelijk 2 vruchtjes met kloppende hartjes te zien op 7+2. Maar er zijn natuurlijk verschillende factoren die kunnen maken dat je uitwendig nog niks kunt zien. Ik duim met je mee dat het goed zit!
Trouwens heel raar dat ze idd ook geen buitenbaarmoedelijke zwangerschap hebben uitgesloten.. Ohhhhh wat hoop ik op een goede uitkomst vandaag! Sterkte!
Helaas, het heeft niet zo mogen zijn. Het is echt een friemeltje van Nog geen 6 weken waar totaal geen beweging in zit. ergens een troost dat het zo vroeg mis gegaan is en waarschijnlijk het hartje nog niet geklopt heeft. Maar het blijft een klap en enorm moeilijk. Bedankt voor al jullie reacties, we gaan het een plekje proberen te geven.