Spoed vraagje

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door miracle of love, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Dames even een vraag:

Onze zoon nu 10 weken staat onder controle bij de kinderarts na een aantal ziekenhuisopnames. Ik moet 6 flessen geven van 130cc met 4 scheppen en 1/4 schep dieet voeding (koemelkallergie).

Nu heeft hij op de opvang maar twee flessen gehad. Ik kom dus vandaag uit op 5 flessen. Hoeveel zal ik hem geven voor zijn laatste fles geven. 150cc met 5 scheppen? Ik weet het even niet?

Alvast bedankt !

2. tiara2013

tiara2013 Lid

18 mrt 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat zou je kunnen doen. . of je geeft gewoon wat je altijd geeft een wacht af als ie t nodig heeft zal ie er wel om vragen lijkt me. . en mss haalt ie t morgen wel in. . 1 dagjeneer minder kan geen kwaad toch?
    Maar waarom heeft ie te weinig flesjes gehad ??

3. Melletje86

11 apr 2012
    69
    0
    0
    Ik zou de normale hoeveelheid geven.
    Anders heb je kans dat hij gaat spugen!!

4. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Ja hij lag bij de gastouder heerlijk te slapen en ze is per ongeluk vergeten om hem wakker te maken voor de fles van half 2. Geeft verder niet kan gebeuren. Alleen doordat de kinderarts zo steng is met zijn voeding wist ik het even niet.

Zit wel te denken om tijdens de volgende controle eens te vragen of hij naar 5 flessen zou mogen.

5. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Misschien wel verstandig om zelfde hoeveelheid te geven.
    Hij heeft namelijk zware obstipatie hiervoor krijgt hij macrogol en ben bang als ik teveel geef hij weer verstopt raakt (weet niet of dat überhaupt kan, maar toch ;) )

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als hij lekker sliep dan had hij vast geen honger. Raar dat je zo'n strikt schema gekregen hebt.

7. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Nou dames thanks voor de tips! Heb hem gewoon zelfde hoeveelheid voeding gegeven en sliep gewoon tot half 7! Dus ik blij en Flynn blij :)

Deel Deze Pagina