Zoals de titel al zegt, slapen gaat hier 's nachts niet geweldig met onze dochter van 10, bijna 11, maanden. Ze gaat steeds "verkeerd" liggen, hoofd bij het voeteneind, en dan gaat ze huilen. Het gekke is dat ze dit elke keer doet als ze slaapt maar het is alleen 's nachts een probleem. Als we bij haar komen heeft ze haar ogen dicht en zodra ze weer goed ligt slaapt ze 9 van de 10x verder. Een kleine moeite voor ons dus, maar om dit nou minimaal 6x per nacht te doen.... Dit is ook alweer een behoorlijke tijd aan de gang. Ik spring elke keer een gat in de lucht als ze een nacht doorgeslapen heeft, maar ik weet niet meer wanneer de laatste keer was. Zij is altijd al een moeilijke slaper geweest, we hebben al ontelbaar veel gebroken nachten gehad. Maar nu vind ik het vervelend worden. Helemaal omdat ze zelf andersom gaat liggen en ze er overdag wel verder om slaapt. Het haar zelf laten uitzoeken hebben we geprobeerd maar ze wordt dan klaarwakker en valt dan echt niet meer in slaap. Koud heeft ze het ook niet en honger ook niet. Heeft iemand nog een idee wat ik hiermee kan?