Hai ladies, Sinds gisterenochtend spuugt mijn meisje al haar flessen er weer uit, met een keiharde straal door mond en neus...zo zielig! Inmiddels 4 wassen verder ook.. S'avonds voor het slapen wat ORL bruistablet gegeven tegen uitdroging. Dit gelukkig binnen gehouden. Sinds vandaag verhoging en flinke diaree. Ze wilde ook echt alleen maar bij me liggen en viel regelmatig op mijn borst in slaap. Voor het slapen gaan een zetpilletje gegeven. Ze heeft ook echt veel last van haar tandvlees door tandjes die gaan komen denk ik. Ik zie ze nog niet maar ze loopt panisch op haar handjes te kauwen. Ik geef haar ook dentidox, dit lijkt wel te verzachten. Wat denken jullie, kan dit door de tandjes komen of heeft ze gewoon een flinke buikgriep?
Hier nooit overgegeven met tandjes, maar wie weet kan het er wel mee te maken hebben. Ik zou dus neigen naar buikgriep. Ik zou denk ik wel even contact opnemen met de ha om te vragen of je langs moet komen en wat je evt. kunt doen.
Ik ben gisteren al langs de HA geweest. Hij heeft haar nagekeken en zei dat als ze vanmorgen nog steeds spuugde weer langs moest komen. Gelukkig drinkt ze wel redelijk weer vandaag en spuugt niet meer... Als de diaree morgen nog niet weg is bel ik inderdaad wel nog een keer..