baby: bult achterhoofdje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bettika, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bettika

Bettika Nieuw lid

27 apr 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

ik ontdek net bij ons 2,5 maanden oude baby, een bult op het achterhoofd. Rood, en het lijkt iets of wat blauw er omheen.
    Kan dat komen omdat hij veel op zijn achterhoofdje ligt? Of zal ik me hier zorgen om moeten maken?
    Zo te zien heeft hij er geen last van... maar toch..

Bedankt voor jullie reacties, alvast.

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik zou de huisarts bellen. Hier heb ik het nooit gezien. De plek op dr hoofdje waar ze lang op gelegen heeft is dan wel rood maar dik bultje en blauw neee!

3. Annanas

Annanas Actief lid

18 jul 2010
    129
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Is het geen vetbultje? Hebben babys vaak. En als je het niet vertrouwt uiteraard de huisarts bellen!

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Mijn dochter heeft een grote dikke ei op het hoofd gehad, dit was een ingegroeit onstoken haarzakje door het vele liggen op het achterhoofd,

het deed haar onwijs pijn, ze kon niet meer op haar hoofdliggen,
    de arts heeft er een snee in moeten maken met een mesje om alles uit te kunnen drukken,

daarna moesten wij dagelijks uitdrukken en daarna antibiotica zalf smeren en antibiotica via spuitje in haar mond toedienen.

wij dachten eerst ook aan een vetbultje of een opgezet talgkliertje, hierdoor is de ontsteking alleen maar erger geworden omdat we dus 3 dagen hebben afgewacht.

ik zou gewoon voor de zekerheid naar de ha bellen, al is het maar om dingen uit te sluiten.

5. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook ff naar de ha gaan!

Deel Deze Pagina