8,5 maanden sprong heftig?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by elsie22, Mar 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het lijkt vandaag wel iets beter te gaan gelukkig, minder huilen.

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

niet te enthousiast worden, je mag er nog een paar.

3. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    oja die 8 maanden sprong! pffffffff wat een zware tijd, idd duurde die hier ook wel 4 weken!
    gelukkig is hij er nu uit en geniet ik weer van zijn vrolijkheid!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het gaat wel al wat beter, denk niet dat sam er al helemaal uit is, vannacht was ie weer wakker, en dan gebeurd eigenlijk alleen in een sprongetje.

5. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    dussss oke dan, ik me maar afvragen wat er allemaal aan de hand is! heb haar net zelfs een paracetamol gegeven omdat ik dacht dat ze weer niet lekker was. ze is anderhalve week terug behoorlijk ziek geweest (oorontsteking en griep) en ik dacht al dat ze een terugslag had.... slapen gaat moeilijk, box, wipstoel niks wil ze. terwijl ze een paar dagen na haar ab kuur alweer wat de oude leek te zijn (ik heb zo'n twee week met haar op mijn arm gelopen dag en nacht) en nu loop ik weer steeds met haar op de arm... ben ik even blij met dit forum hahaha

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Hier ook wel wat last van het (misschien beginnetje van ) sprongetje! Onze kleine, altijd vrolijk en lachen en niet moe te krijgen, is nu wat jengeliger dan anders en slaapt behoorlijk onrustig (veel wakker tussendoor en moet hem dan voeden anders wordt hij niet meer rustig...) soms is het ff een uurtje van "ik wil niks alleen maar in mama's armen en dan nog..." maar ok, het is te doen (tot nu toe). komt bij dat meneer eindelijk sinds bijna een week van rug naar buik draait en hij heeft het helemaal ontdekt. ligt de hele dag te rollen over de grond haha! nieuwe mogelijkheden, nieuwe dingen ontdekken dus waarschijnlijk ook nieuwe indrukken te verwerken...plus dat hij echt last heeft van tandjes die maar niet door willen kome, maar hij zit steeds te 'kauwen'...en hij brabbelte de heeeeele dag door hahah!gezellig maar al mjet al een ontwikkeling die voor hem best pittig zal zijn. en hij probeert zo fanatiek te gaan kruipen maar lukt nog niet goed...frustratie alom! hij drinkt/eet prima overigens gelukkig! ben benieuwd!

sterkte allemaal!

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel

Hier hetzelfde verhaal. Al moet ik zeggen dat ik van Milan's sprongetjes minder 'last' heb als van de sprongetjes die Vigo had... MY GOD! Die waren altijd een regelrechte HEL!
    Ben blij om tot nu toe te ervaren dat het ook wat 'rustiger' kan. Zou mij beniewen hoe het zich verder ontwikkelt ;):p

Share This Page