moet ik hier voor bellen ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by shirley17, Jul 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    Hey dames
    Ik ben 36 weken zwanger van ons 3de kindje :) nu heb ik al een aantal dagen een soort spierpijn tussen mijn schouder bladen en rond om bij me ribben zeg maar :( ook heb ik vaak snachts pijn in mijn maag/boven buik. Vanmorgen werd ik wakker ging recht op in bed zitten en zag toen allemaal licht puntjes zeg maar :( Hierna niet meer gehad. Wel later nog een beetje over gegeven maar dat kwam meer door maag zuur ;) nu eigenlijk alleen nog last van die pijn tusse mijn schouderbladen licht hoofdpijn. Moet ik hier voor bellen ?
    Liefs shirley

2. mar9

mar9 Actief lid

Oct 28, 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben zelf niet zo 'bellerig', maar zou hier wel even voor bellen ja! Vind het zelf altijd een drempel om te bellen, voor het geval er niks aan de hand is, maar dit zijn best duidelijke symptomen die bij een zw-vergiftiging horen. hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar als het dat wel is, kan het in een paar dagen heeeel snel gaan, dus zou gewoon even bellen, dan meten ze even je bloeddruk en controleren je urine op eiwit. Bellen dus! succes!

3. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    Hey mar9
    Dankjewel voor je reactie ! Ik ben zelf ook helemaal geen beller en voel me ook altijd bezwaard straks is er niks aan de hand:) denk tog maar even doen dan.

Liefs

4. mar9

mar9 Actief lid

Oct 28, 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha goedzo! probeer in je achterhoofd te houden dat het niet alleen voor jezelf is, maar ook voor je kleintje, dat vind ik het zelf al makkelijker maken! Succes!

5. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

May 18, 2012
    431
    0
    0
    Hoe is het afgelopen?

6. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou hier zeker voor bellen... Weet hoe hoe je bloeddruk is?
    Je klachten lijken een beetje op pre eclampsie!

Sterkte!

7. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    Hey meiden

mijn vk was bezig bij een bevalling ze komt daarna gelijk even langs als er in de tussen tijd iets veranderd moet ik haar gelijk weer bellen:) ik ben niet bekend met een hoge bloeddruk of zo vorige zwangerschappen ook nooit problemen gehad:)
    Liefs

8. sweetydaantjuh

sweetydaantjuh Actief lid

Jan 2, 2012
    175
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Nou wil ik je niet bang maken hoor....maar je hoeft niet perse een hoge bloeddruk te hebben om pre clampsie te hebben.

Bij sommige vrouwen blijft de bloeddruk nagenoeg stabiel, maar zitten er toch eiwitten in de urine...
    Dus voor alle zekerheid zou ik ook dat laten testen..Want je klachten duiden inderdaad wel op zwangerschapsvergiftiging. Beter een paar x voor niets testen, als 1 x te laat toch?

Succes!

9. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

May 18, 2012
    431
    0
    0
    Zelf ook net gebeld voor bijna dezelfde klachten.
    Hier moet ik het even in de gaten houden en bij meerdere klachten (ik zie dan geen sterretjes enz.) dan moet ik direct weer bellen.

Hoop dat het bij jou meevalt en zou sowieso even wat urine opvangen, is altijd handig om te testen.

10. roompje25

roompje25 Actief lid

Apr 3, 2011
    437
    1
    16
    Ik zie dat je al gebeld hebt, zou ik ook doen inderdaad... Hoop dat het meevalt voor je... hou het in de gaten..

11. 86Laura

86Laura Bekend lid

Jun 3, 2012
    772
    1
    0
    Heb ff meegelezen en sterkte ermee meis! Hoop dat je al wat duidelijkheid hebt gekregen van je vk! Liefs

12. Immmie

Immmie Lid

Dec 15, 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu met je?

13. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    Goeie morgen meiden

De vk is gister geweest ze heeft mijn bloeddruk gemeten die was keurig maar gezien de klachten heeft ze ons tog door gestuurd. Daar hebben ze bloed en urine gecontroleerd was ook goed. ze hebben wel een ctg gemaakt en de kleine was erg rustig en hartslag daalde ook af en toe dus we moesten vannacht blijven. Strakjes gaan ze nog een keer bloed en urine controleren en nog een ctg en echo.

Liefs

14. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Succes dan vandaag!!

15. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes vandaag!

16. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Je kan beter een keer te veel bellen, dan een keer te laat :)

Daar is de Vk ook voor :)

Succes en beterschap!

17. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    oww ik zie dat je al gebeld hebt enzo.. oeps :)

Succes vandaag meid!

18. Gazy

Gazy Niet meer actief

nou wat fijn dat er goed voor je gezorgd word. Hopelijk is alles goed!

Share This Page