8,5 week zwanger en bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chilleke, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wat heb jij er mee gedaan, of wil je dat niet vertellen?:)

2. tulip

tulip Niet meer actief

ja hoor, bij ons viel het heel toevallig:( ook samen met het overlijden van de oma van mijn man. Eigenlijk hadden wij het in de tuin willen begraven in een kistje, maar we zaten ook nog eens in een tijdelijke bovenwoning, dus dat ging niet. We hebben van die oma een olijfboom in pot gehad omdat ze wist dat ik er helemaal weg van was. Ik heb het in een klein doosje in die pot begraven. De ochtend dat ik het echt verloor was de crematie nl, vond het wel een mooi idee dat ze op dezelfde dag "begraven"werden. Ik heb nl die 2 dagen steeds gedacht als het maar niet op die crematie gebeurd ofzo en het was er dus net voor, net of oma er nog de hand in gehad heeft;)

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wat dubbel en toevallig zeg :( maar wel een mooi gebaar, want de pot verhuisd altijd mee natuurlijk!
    maar dank je ik hoop dat ik het ook merk en dan kan ik het ook mooi plekje geven.
    ik hoop dat het gewoon snel op gang komt...

4. Chelx

Chelx Lid

7 jun 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    je hoeft je echt geen zorgen te maken. Ik ben nu 9 weken en vandaag me 1ste echo gehad. Ik had een week lang lichte bloeding(alleen bij het plassen) en was ook erg bezorgd en heb daarom een vervroegde echo gehad om te kijken of alles goed is. En alles was prima gelukkig. Ik had toen ook geen buikkrampen

5. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ahh shit!!!! Heel veel sterkte xxx

6. tulip

tulip Niet meer actief

misschien moet je het topic even lezen voor je reageert:(

7. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Heel veel sterkte Chilleke! Wel lang trouwens 2 weken wachten voor een volgende echo, hoop inderdaad voor je dat het beebje snel uit zichzelf komt.
    Sterkte

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant

:(:(:(
    Uhmmm lees effe voor je reageert.... ;)

Bedankt iedereen voor reacties...

Klinkt misschien stom, maar ik vind dit echt zoiets dat overkomt andere maar niet mij...:) maar ja kennelijk dus wel:(

9. Immmie

Immmie Lid

15 dec 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte joh! Lijkt me zo heftig! Maar ze kon dus niet zien of meten hoe groot t was? Want misschien is idd het hartje nooit gaan kloppen? Nogmaals sterkte met het een plekje te geven!

10. tulip

tulip Niet meer actief

Chilleke, dat gevoel had ik dus ook...

Deel Deze Pagina