Had een leuk linkje gevonden Die doet een geslachts berekening Via de geboorte datum van de papa Bij wie klopte dit? Ik ben benieuwd 😁 Jongen of meisje: voorspelling van Pythagoras - Moms and the City - Hét informatiepunt voor en door (aanstaande) moeders
Haha weer zo'n methode. Maar bij mij klopt de uitkomst toevallig wel. Ook grappig dat het geluksgetal dat erbij gegeven wordt 6 is, ik ben op de 6e van de 6e uitgerekend Maar ik zou er niet te veel waarde aan hechten hoor! (en als het twee dagen later geboren zou worden zou ze weer een jongen moeten zijn. Tja...)
Bij mij klopt ie niet! Ik had laatst ook gekeken naar de chinese geslachtkalender en die klopt ook niet haha. Dwars kindje
Er staat bij mij 90% kans op een meisje, en ik moet toegeven.. Het is inderdaad een meisje haha. Maar dit is altijd zo met die methodes, je hebt altijd 50% kans dat het klopt.
Bij mij klopt het wel. Alleen kon ik mijn uitgerekende datum niet goed invullen, want ik ben overtijd!
Bij eerste en derde kindje klopt het wel, maar bij de 2e niet. Ik zeg: 50% kans dat de voorspelling juist is!
64% kans op een meisje volgens die berekening..... Vk, ik en mijn man zien toch echt bij elke echo over duidelijk een pielemuis 😅 dus nee klopt niet
Bij mij staat er 84% kans op een meisje, volgens de Chinese geslachtskalender een jongen, maar.. Wij verwachten een twee ei-ige tweeling, kan dus net zo goed een jongen en meisje zijn! Maar das nooit een optie..dus eigenlijk slaat het nergens op!