Hoi, Ik zou niet weten waar ik dit topic precies moet plaatsen, vandaar dat ik hem hier plaats. Zijn er dames die kort na een buikoperatie zwanger zijn geworden? De reden waarom ik dit vraag is dat ik benieuwd ben of je pijn zal voelen aan de wondjes. Ik heb gelezen dat sommige vrouwen zelfs tijdens hun zwangerschap worden geopereerd. Hoe gaat dat met de wondjes aangezien je buik steeds boller wordt. Ik hoop op reacties. Groet
Ik ben ongeveer een jaar na mn kijkoperatie zwanger geworden... Van de wondjes had ik toen helemaal geen last meer.
Ik was een maand na mijn buikoperatie zwanger geworden. Galstenen weg gehaald met een kijk operatie dus het waren 4 kleine sneetjes. Ik had eigenlijk geen last van die sneetjes. Meer van oude straie!
Ik heb een galblaas verwijdering gehad 5 maanden voor ik zwanger werd van Justin. nergens last van gehad. En ik was binnen een jaar zwanger van Colin na de keizersnede van Justin en ook daar geen last van gehad
Ik heb begin 2007 een kijkoperatie gehad om zwanger te worden en 10 dagen had ik een eisprong en was ik zwanger . Geen last gehad van de wondjes (1 in navel en 1 bij mijn schaambeen).
Hoi, Effe een reactie, Ik heb eind juni een lever operatie gehad. Er is 2 derde van de lever verwijdert en de galblaas is verwijdert. Eerst hebben ze dit via een kijk operatie gedaan, maar dat lukte niet. Ze hebben me van links naar rechts onder de borsten opengemaakt. Een flinke jaap dus. 2 maanden erna was ik per ongeluk in blijde verwachting van mijn eerste kindje. Alles gaat goed geen problemen met de wond. groetjes