8,5 weken en koorts raar?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ma2Be, Mar 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

Oct 13, 2006
    994
    0
    0
    Hi
    Mijn meisje moest eigenlijk gisteren voor haar eerste prikje, maar zondagavond en nacht had ze koorts, 38.2 graden.

Omdat ik de hele vorige week al, en mijn man het hele weekend al ziek waren, was het duidelijk: we hebben dr aangestoken.

Zondagnacht zijn we nog naar de huisartsenpost geweest met haar, toch maar even laten zien aan de arts, maar ze was alert en helder genoeg, voldoende plasluiers etc dus niks om ons zorgen over te maken. Sinds gisterenavond is de temperatuur weer aan het dalen, en vanochtend had ze weer gewoon 37.0.

Oef. Ik schrok wel even zondag, want zo klein en ziek. Je weet toch niet precies wat goed of slecht is. Verder dacht ik dat kleine baby'tjes zowiezo beschermd zijn met afweer van de moeder. Ik geef ook borstvoeding.
    Vorige week heb ik ook een mega hooikoorts aanval gehad (de berken bloeien). Dus ze heeft alle antistoffen nu in ieder geval binnengekregen :)

Maar, ik ging dus het cb afbellen voor de prikjes, dat leek me namelijk niks met verhoging. Eigenlijk moesten we bij de verpleegkundige komen, maar nu hebben we een nieuwe afspraak met de cb arts gekregen, omdat ze dus koorts had. De verpleegkundige leek het beter om dit toch maar even met de cb arts te bespreken..?

Is het echt zo raar dat zo'n jong baby'tje een keer koorts heeft?

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    je verteld dat je haar snachts hebt getempd...heb je haar niet te warm aangekleed? of slaapt ze niet in een te warne kamer?

Marit is namelijk ook een kachteltje vanzichzelf...Als ze bij mijn schoonouders is geweest (waar de kachel altijd op 22 graden staat), kan ik de donder erop zeggen dat ze vehonging of zelfs koorts heeft..Ze is verder gewoon gezellig en vrolijk, maar gewoon omdat het daar zo warm is, gaat haar temp ook omhoog natuurlijk...

Tis maar een idee hoor...:)

Share This Page