Kloppend hartje maar toch...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rowenavb, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ik ben afgelopen maandag naar de gyn geweest voor termijnbepaling, was toen 6 week en 3 dagen zwanger, het het hartje horen kloppen! :p
    Maar nu heb ik wat bloedverlies en maak me echt gelijk heeeel erg zorgen dat het mis kan gaan! :(

Wat denken jullie, is de kans dat het misgaat nu groter dan dat het goed gaat? Of valt er nog niks te zeggen ondanks dat het er maandag nog goed uit zag? Ik maak me in ieder geval wel zorgen...

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meis, wat fijn dat je afgelopen maandag een kloppend hartje hebt gezien, dat is al een heel goed teken!

Wat vreselijk moet het zijn om nu wat bloedverlies te hebben, maar voorlopig moet je er gewoon van uit gaan dat het allemaal geod gaat hoor!

De helft van de vrouwen die bloedverlies hebben in de eerste weken van hun zwangerschap behouden hun kindje gewoon!

Je kan bevoorbeeld gewoon een gesprongen adertje hebben! Welz ou ik als ik jou was even je vk of je gyn bellen en vragen of je misschien een nieuwe echo kunt krijgen omdat je er niet gerust op bent!

Heel veel succes en sterkte en ga er neit te veel van uit dat het mis is, het kan ook goed gaan! En vraag om een echo, dat geeft je duidelijkheid!

Heel veel sterkte, liefs S

3. Niet meer actief

hoi rowena
    ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent nu.
    zoals sterretje al zegt is in 50% van de gevallen bij bloeverlies in feite niets aan de hand.
    hat kan verschillende oorzaken hebben zoals innseteling, gesprongen adertje (komt nogal eens voor na gemeenschap of hard persen bij ontlasting) etc.

als het niet zo veel is en je geen krampen etc hebt hoef je je niet echt zorgen te maken direct. wel even de vk bellen m dit te melden en vragen of je eerder terug mag voor een echo. ben je er echt onzeker van dan gewoon proberen aan te dringen of je zo snel mogelijk weer terug mag.

ik heb sinds maandag ook een bloeding. mijn 2e nu. de 1e heel hevig en erg veel. direct naar ziekenhuis... niets aan de hand.
    vanaf afgelopen maandag dus wederom een bloeding. minder maar nu met krampen en donker. gisteren voor de zekerheid toch een echo (ze zijn bij mij uiterst voorzichtig etc aangezien ik medicijnen gebruik etc) en wederom niets aan de hand. bloeding en krampen zijn er nog steeds maar dus niets ernstigs naarik nu weet

maak je dus niet direct te ernstig druk, bel gewoon even voor overleg en houd het in de gaten. verergert het... gewoon nog een keer bellen en vragen naar vervoregde echo is mijn tip

succes ermee hoor !
    groetjes xandra

Deel Deze Pagina