DAAR BEN IK WEER😊Vandaag een kruitvattest gedaan en binne 5 minuten een lichte tuurstreep. Zie jullie het ook? Heb de foto wat donkerder gemaakt.
Ik zie hem wel, maar vraag me altijd af of je het als positief mag zien als je iets aan de kleur moet veranderen om het streepje te zien.
Dat vind ik dus ook. Als je foto moet wijzigen om een streepje te zien, is het gewoon een negatieve test. Wanneer is je nod?
Ik zelf zie het streepje zonder moeite hen alleen een slechte camera. Ik ga zo naar huis en maak nog een foto. Het streepje verscheen meteen. Daarom denk ik dat het wel iets is. Gisteren ook getest toen een spierwitte test gehad. Ik zal proberen om een andere foto nu te plaatsen.
Ik heb even bij anders berichten gekeken maar ik zie dat je test op onmogelijke momenten in je cyclus 11 September heb je nog een test gedaan en nu weer. Waarom maak je het jezelf zo moeilijk?
Sorry Aprilmommy! Mijn nod is over 8 dagen. Ben weer erg vroeg met testen. Bloos,bloos😶😶. Maar geduld is niet mijn sterkste kant helaas.
Als je 8 dgn voor nod test, kun je onmogelijk een positieve zwangerschapstest krijgen. Het EVENTUELE bevrucjte eitje is namelijk nog niet eens ingenesteld. Ik zou als ik jou was gewoon gaan tempen, hier kun je exact zien wanneer je ei springt. Als ik het goed begrijp is je cyclus 28 dagen, dus dan zou je op zn vroegst 15 dgn na je ei moeten testen. Ik zelf heb pas 3 dgn na nod getest en had meteen een knaller van een test. Waarom je zelf zo lang onzeker maken, helemaal onnodig joh.
Mijn eisprong is nu 7 dagen geleden. Heb een vroege eisprong gehad. Ik gebruik ovulatietesten en temp ook elke dag. Ik maak mezelf inderdaad gek. Maar ik heb nu toch wel hoop omdat gisteren de test nog wit was en vandaag tich een lichte streep. Ik heb net nog een foto genomen maar de test is nu ook geel door urine. Tegelijk met de kruitvattest ook een testjezelf gedaan en ook deze heeft een streep.