Dipstick early vals positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Fawny, May 11, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fawny

Fawny Actief lid

Jan 14, 2017
    117
    70
    28
    Female
    Gister postte ik een foto van een dipstick waarop heel vaag iets te zien leek, vandaag stond er met zo'n zelfde early dipstick een duidelijker lijntje. Vol goede hoop gooide ik er nog een kv2v5 tegenaan, maar daarop is helemaal niets te zien. Geven die dipsticks nou vals positief? Ik ben op dit moment 9/10 dpo. Zit echt even te balen hier..

Attached Files:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Na hoeveel minuten is de foto vd kv gemaakt?
    Hij lijkt namelijk nog aan het doorlopen te zijn ;)

En welk merk is de dipstick? Sommige geven idd valse streepjes (oa 2besure en zwanger&kids)

3. Fawny

Fawny Actief lid

Jan 14, 2017
    117
    70
    28
    Female
    Die is na zo'n 5 minuten gemaakt. Heb net nog eens gekeken, maar behalve een mega licht voorgedrukt lijntje zie ik echt helemaal niks.

4. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Die eerste lijkt idd positief, als ie van z&k is, daar heb ik nooit vals positief mee getest, niet zwanger was gewoon witte test. Misschien dat de kv meer hcg nodig heeft?

5. Fawny

Fawny Actief lid

Jan 14, 2017
    117
    70
    28
    Female
    Dit is 'm na een minuut of 15..
    Dipsticks zijn van 2besure. Ben zo tevreden met de ovulatietesten van hun, maar vind dit echt een kwalijke zaak.

Attached Files:

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Balen hoor dat de kv dan niks laat zien.
    Hoe zeker ben je van 9-10 dpo?
    Heb je ovu testen gedaan? Zoja wanneer was hij positief

7. Fawny

Fawny Actief lid

Jan 14, 2017
    117
    70
    28
    Female
    Ik heb idd ovulatietesten gebruikt. Op zondag (30/04) en maandag (01/05)had ik echt knallers. Dus ik ga er vanuit dat mijn ei dinsdag of woensdag gesprongen is.

8. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    De testen van de kV kleuren tegenwoordig pas heel laat, de test van de kV die ik van je hier zie lijkt nog nier goed door gelopen.
    Belangrijkste is dat je tussen de vijf minuten het streepje ziet, begon hier mer tuur streepjes die pas echt na 10 min dik rosé werden. Hopelijk krijg je alsnog een positieve kV test. Van welk merk zijn de dipsticks?

9. Fawny

Fawny Actief lid

Jan 14, 2017
    117
    70
    28
    Female
    De dipsticks zijn van 2besure.

Vond de kv zelf ook niet goed doorgelopen, bleef roze vegen zien. Heb er nog wat water door laten lopen, maar hij bleef er apart uitzien. Ik ga me proberen in te houden (zelfbeheersing, oei oei :rolleyes:) en pas zaterdag of zondag weer te testen, dit keer alleen met kv, maar ga er eigenlijk al vanuit dat het deze ronde niet raak is. Het is alleen zo'n desillusie, zo'n valse lijntjes.

10. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Spannedn ik ken het zelfbeheersing altijd tot ongeveer 10 dpo en dan tja kan ik het niet meer laten Ik ga voor je duimen

11. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Oei ja die van 2besure hebben hier wel vaker valse streepjes getoond. Maar ik vind je kV echt raar. Ik vind het knap dat je kan wachten tot zaterdag :p

Share This Page