Lieve dames, Willen jullie even met me meekijken? Ik heb 27 aug Pregnyl gespoten. 2 sept een terugplaatsing gehad van een dag 5 oude blasto. Mijn nod is dit weekend.. De test is super super licht, maar naar mijn gevoel niet omo wit. Zien jullie dat ook? Of wil ik het gewoon TE graag... Liefs
Ik lijk wel heel licht een streepje te zien! Haal anders kruidvat 2v5 euro die zijn wat gevoeliger en duidelijker. Bij mij was kruidvat toen vele malen donkerder dan de action test. Spannend!
Thnx voor je reactie. Ga ik zeker doen! Ga er vanuit dat het nog een beetje van de Pregnyl is maar wie weet....
Dames dit is mijn test van vandaag, wederom super licht maar niet omo wit. Heb de foto wat donkerder gemaakt.... wat vinden jullie? Ik vond de controlestreep erg ver in het midden staan vandaar dat ik de test heb opengemaakt.
Thnx voor je reactie. Tis frustrerend dat ik wel iets zie maar dat het zo onduidelijk is. Ik vraag me af of dit streepje nog kan gaan oplopen? Het weekend is mijn nod. Dat krijg je dus als je te vroeg begint met testen!
Hoi Ik had met action test ook altijd heel onduidelijk resultaat, predictor early gaf bij mij wel duidelijke lijn... Jolien
Bedankt voor jullie hoopvolle reactie's dames! Ik denk dat ik zaterdag weer test, tenzij ik eerder ongesteld word natuurlijk! Fingers crossed ♥