Wat een mooie oploper!! En volgens mij mag ik je alvast dubbel feliciteren, gefeliciteerd meis! Geniet ervan en neem ieder moment in je op de 28ste. Het is voorbij voor je het weet!
Dit is mijn tempkaart, denk ik nu gerust mag zijn dat geen bbz is he? Had altijd gedroomd zwanger te trouwen, nu was mooi geweest dat ik me grote buikje zou gehad hebben. Maar dit waauw kan echt huilen van geluk.
En duidelijk echt 9 dpo! Wow mooie test hoor voor 9 dpo! En mooi kaartje zelfs mijn test was op 9 dpo niet zo duidelijk! Echt super!
Geniet ervan meis! Volgens mij kun je nu nog niet weten of je een bbz hebt. Omdat ik endometriose heb en ik toevallig op mijn NOD dag een positieve test en een afspraak had met mijn gyn heb ik een echo gekregen. Hierop was toen alleen een zwangerschapskring te zien. Ik wist toen dat het geen bbz was.
Ga nu kijken voor zo snel mogelijk naar ha te gaan om bloed te prikken en te bespreken wanneer best naar de gynae te gaan. Allemaal spannend nu
Zo dat zijn duidelijke strepen zo vroeg al, wat super. Gefeliciteerd, dat je over 8 maanden een gezond kindje in armen mag houden.
Dank je Kan maandagochtend bij ha terecht voor bloedtest, binnen kwartier bellen naar Ziekenhuis horen of ze mij daar kunnen ontvangen voor mss bloedtest en eerste afspraak, ben zo blij maar heb zo een schrik hoop snel een echo krijg dat kleintje goed zit
Overduidelijk! Gefeliciteerd😁 (Even een nieuwsgierig vraagje: vanwaar de ring bij zwangerschapstest? Ik zie dat meer meiden doen..)
Soms wilt gsm niet deftig fotograferen en als ik me camera dan laat concentreren op de ring is de test duidelijk xp