Weet je wat het stomme is? Hele tijd zie ik een schaduw lijntje op dat kreng. Kreeg hem alleen maar niet op de foto. Na paar uurtjes heb ik hem even wat water druppels gegeven en voila. Het streepje wat ik er maar niet op kreeg...
Denk ik eerijk gezegd ook, hoe verleidelijk en spannend het ook is. Zo kort op mekaar testen is het verschil zo miniem dat je jezelf enkel maar gek maakt. Ik zou proberen vandaag niet te testen en morgen gelijk weer. Dan zou het toch duidelijker moeten zijn. Succes met de testdrang, het is lastig, ik weet het.
Ik teste elke dag en elje dag zag je duidelijk verschil, Maar ja ze zagen bij mij op vroeg echo twee holtes in baarmoeder een zijn we zeker met vruchtzak, ook nog niets te zeggen minst zovroeg was maar ken meerdere meerdere die elke dag met dezelfde testen, testen en dagelijk mooi opliep, maar ze moet niet om het uur testen dan zie je niets if amper verschil
Ondanks dat ik geen ochtend tester ben, toch 1 gedaan aangezien ik laat wakker was... Hij is aanmerkelijk donkerder dan die van gisteren met 1e plasje...
En de foto. Waarom sommige nou zo geel lijken Gebruik toch echt de goede aantal druppels. . Boven gisterochtend onder vanochtend. Flink verschil toch?
Foto van die van gisteren ochtend en deze ochtend bij elkaar? Edit: haha je foto is er inmiddels al. Ik ga kijken
Ik wacht echt nog even met de cb, ik vind ze nog zo langzaam kleuren. Pas bij een dikke streep en een goed zichtbare op de action doe ik de digitale (denk ik)...
Ff druppels water in het urine rondje doen zodat het gele wegtrekt. Hij is idd iets duidelijker dan gisteren ochtend maar hij wil gewoon niet donkerder worden dan dit lijkt wel