Jeetje, wat erg! Ik heb ooit een vmk gehad. Op 15-10 begonnen met positieve testen en dag later bloedverlies. Testen bleven oplopen t/m 6 november en vanaf 7 november liepen ze af helaas, op echo was toen ook niets meer te zien. Dus nog 3 weken oplopende testen gehad toen! Door blijven testen heeft dus nu ook geen nut. Misschien toch even contact opnemen met gyn en een vroege echo inplannen als dat kan. Hopelijk bij jou een ander scenario als bij mij! Succes!
Ik het vorige ronde helaas ook gehad. Oplopende kv testen en op 14dpo positieve cb digitaal. Helaas ook dag erna bloedverlies begonnen. Sterkte!
Jeetje wat een onzekerheid. Zou het niet gewoon een bloeding kunnen zijn omdat je in de mmm zit? Ik duim nog door
Zieken huis gebeld. Wordt vanmiddag door fa gebeld. Dat ik de 28e negatieve cb had en gister positief met oplopende action testen vond ze ook vreemd. Zou nog van een innesteling kunnen komen...
Wat vreselijk onzeker allemaal. Als ik heel eerlijk ben heb ik niet veel hoop voor je,krampen en rood bloed en daarbij een hele lichte streep op 14 dpo...ik ben er bang voor. Er zijn altijd uitzonderingen,en ik duim heel hard dat jij daarbij hoort.