13dpo negatief, toch nog positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Maagd, Jul 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hoi dames,

Ik heb vanmorgen op 13 dpo een negatieve k2v5 test gehad. Ik kon echt niks zien (testen die hier worden geupload zie ik ook vaak niks op terwijl anderen wel iets zien)
    Mijn test was echt nog wit, vanuit alle hoeken belicht etc.

Het gekke is dat ik wel kwaaltjes heb. vergeetachtig, krampjes onderin mn buik, steekjes in mn lies. Soms meer honger en als ik niet eet heel licht misselijk gevoel. Voel me soms opgejaagd/lichte hartkloppingen en dit alles herken ik van mijn 1e zwangerschap.

Nu vraag ik me af of hier dames zijn die op 13 dpo een negatieve test hadden maar toch zwanger bleken te zijn.
    Of houdt mijn lichaam mij voor de gek.

2. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Kan zeker, hoewel de meeste zwangeren met 13 dpo wel positief testen. Hoe was het eerder bij je? Meestal maakt een lichaam wel in hetzelfde tempo hcg aan.

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ja dat weet ik dus niet. Vorige zwangerschap was ik er veel minder mee bezig en toen pas bijna een week na mn nod getest omdat we naar een feest gingen en ik wilde weten of ik kon drinken.Had toen helemaal niet in de gaten dat ik al kon testen dus heb geen houvast aan mn verleden.
    Was overigens vorige keer meteen 1e ronde zwanger en is nu ook weer 1e ronde. Ook 1e keer dat ik dus test

4. lacey0

lacey0 Actief lid

Nov 5, 2014
    376
    8
    18
    Het lijkt mij dat als je al wel kwaaltjes hebt je test toch ook positief zou moeten zijn.
    En dat de eerste keer gelijk raak was zegt niks over hoe het nu gaat he.
    Maar ik hoop voor je dat je wel snel een positieve test hebt!

5. Snoep

Snoep Niet meer actief

Het kan, maar mijn eigen ervaring is dat de test op 13 dpo al super duidelijk was.
    Kwaaltjes zeggen helaas niks

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    1e keer meteen zwanger was ook meer bedoeld dat ik dus geen ervaring heb met testen. Dat ik niet weet wanneer mijn testen positief zijn.
    Zit nog maar in ronde 1 maar vind het nu al slopend. Dagen duren wel erg lang als je op je NOD wacht en vervolgens weer op je ovulatie

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Kwaaltjes zijn altijd lastig te interpreteren. Als je graag zwanger wil zijn kun je ook kwaaltjes krijgen, Ik had zwangerschapskwaaltjes toen ik niet zwanger was. Toen ik het wel bleek te zijn had ik behalve verbeterde geur geen klachten.
    Je kunt op 15 dpi nog wel positief testen maar dan had je nu wel een vaag streepje moeten zijn, tenminste dat is mijn mening

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Als je ermee bezig bent en graag wil merk je ook kwaaltjes op die eigenlijk bij een aankomende menstruatie kunnen horen. Op het moment dat de kwaaltjes door een zwangerschap komen dan betekend het dat je hcg aanmaakt en dat zou op een test zichtbaar moeten zijn

9. Butterfly2388

Butterfly2388 Actief lid

Mar 4, 2014
    346
    0
    16
    Rijswijk zh
    Kan wel hoor. Ik test pas op 15-16 dpo positief en dan ook nog is heeeeel licht terwijl ik gewoon een cyclus heb van 28 dagen. Alle 3 de keren in een ronde voordat we er echt voor zouden gaan bleek ik zwanger.

Nu weer zwanger en op 4 dagen overtijd en een licht streepje op de kv 2v5 en cb geeft zwanger 1-2 aan dus het zal wel goed zitten denk ik dan maar.

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Als je 100% zeker bent van 13dpo dan denk ik dat t niet raak is.

11. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Dit geeft wel hoop...

Maar het bericht van Dubbeltje dan weer niet :)

Ik wacht gewoon af of ik ongesteld word.

Share This Page