Hoi! Ik heb even een vraag. Ik zit in een hele spannende periode. Namelijk nog maar 1 dag voor NOD(op basis van een cyclus van 33 dagen. Vorige maand was deze 31 dagen) Omdat ik sinds vandaag een ontzettende waterige afscheiding heb, met vlagen wat misselijk ben en sinds vorige week mijn vagina aan de binnenkant dikker is geworden en ik de in je tijd ook veel last heb van steken in mijn liezen en jeukende borsten, heb ik ergens hoop. Ik moet me heel erg inhouden om niet nu al te gaan testen. Ergens heb ik een goed gevoel, maar die angst voor teleurstelling is er altijd. ik ga straks wel een test halen, maar probeer het nog wel even te laten. Is het nog steeds zo dat testen in de ochtend het beste te adviseren is? Ik hoor veel verhalen dat dat allang achterhaald is.
Als je zwanger bent heb je echt dikke kans dat je dat vandaag kan testen. Ik zou echt niet wachten haha.
Ja ik dus ook niet. En ik ben mezelf zo nerveus aan het maken. Maar tegelijkertijd heb ik ook ontzettende kriebels :s
Heb je reden om niet te testen? Je zou zeggen dat als het raak is, je het nu wrl zou moeten zien. Met middagurine gaat het prima trouwens
Ik heb op 11dpo in de middag getest omdat ik al 2 dagen zwetend in bed lag en me wazig voelde. Positief getest en daarna geen last meer gehad van nachtelijk zweten enz.
Als je overdag wilt testen zou ik wel 2 uur van te voren niet meer drinken (wel gewoon plassen als je moet) zodat je urine voldoende geconcentreerd is.
Dank jullie wel. Ik breng mezelf zo ontzettend in de war. De klachten die ik heb houden ook niet constant aan. Nu bijvoorbeeld nergens last van waardoor ik denk: zal wel niet. Kan over een half uur weer anders zijn. Soms vervloek ik mijn lijf. :')
Ik heb vanuit mijn eigen ongeduldigheid toch maar een test gedaan (trekpleister 2v5). OMO is er niks bij. Kei negatief. Ergens hoop ik natuurlijk dat het komt omdat ik al anderhalve liter water op heb gehad vandaag. Maarja. Die kans acht ik erg klein. Jammer. Ik baal nu als een stekker dat mijn lijf me weer zo ontzettend voor de gek houdt.
Vandaag is dus mijn NOD. Buiten de negatieve test lijkt nog niets op een aankomende menstruatie. Mijn temperatuur was vanmorgen 37.1, dat is voor mij erg hoog. Normaal rond de 36.5 en er omheen. Dat wijst dus ook op niets. Het idee dat ik spierpijn heb in mijn liezen. Het idee dat ik misselijk ben (maar dat kan tussen mijn oren zitten) en nog steeds waterige afscheiding. De binnenkant van mijn vagina is nog steeds erg dik. Wat vind ik dit vervelend.
Heb je vanochtend ook nog een test gedaan? Want het kan natuurlijk zijn dat je gister in de middag negatief testte omdat je urine niet geconcentreerd genoeg was. Dat je tempr nog hoog is (en hoger dan normaal) kan een goed teken zijn
Ik hoop het zo erg. Maar ik heb nog niet getest. Ik wil/probeer nog even te wachten. Voor hetzelfde geldt breekt mijn menstruatie vanavond alsnog door.
Net bij het controleren van de afscheiding kwam er een klein beetje bloed mee. Het is dus afwachten of het doorgaat zetten, maar ik denk het wel. Ondanks dat mijn temperatuur nog hoog is.
Ik ben inderdaad nog in afwachting. De luiken staan nog niet open. Verder alleen wat last in mijn liezen en mijn borsten beginnen wat gevoelig te worden. Ik wacht nog even af. Eigenlijk moet ik gewoon een keer goed misselijk worden en overgeven:') dat zou voor deze ene keer zo fijn zijn, haha...