Morgenavond heb ik een afspraak bij de gyneacoloog. Sta daar onder controle maar vorige keer toen ik er was had ik net termijn echo gehad en dus snel weg gewerkt zal maar zeggen. Nu vraag ik me af hoe gaat bij jullie gyneacoloog de afspraak? Me moeder gaat waarschijnlijk mee maar is het ook ''leuk'' voor haar? Luisteren ze hartje of maken ze echo bijvoorbeeld bij jullie? ben benieuwd naar de ervaringen
de vorige keer ben ik ook bij de gyn geweest en ging ook wel een beetje vlot, maar hij heeft wel even geluisterd naar hartje en gekeken en gevoeld. niet lang maar wel het noodzakelijke gedaan. heb wel een fotootje gekregen voor de papa.
hier wisselt het per gyn. Ze zijn allemaal wel leuk en aardig en luisteren ook echt wel naar je verhaal. Nu heb ik nooit zo heel veel bijzonders te vertellen dus sta ik altijd zo weer buiten... Maar hier is het sowieso altijd bloeddruk meten, even voelen en luisteren met de doppler maar de meeste gyn spieken toch even met het echo apparaat wat er toch al staat.
Poe, vond het wel een heel verschil met de vk... Daarvoor heb ik 5 minuten reistijd, ben ik 30 minuten binnen. 2 weken terug op controle bij de gyn, en was ik 30 minuten onderweg en 5 minuten binnen... Wel een (groei)echo gehad, stonden zo weer buiten, was er wel even van onder de indruk, haha, morgen weer een afspraak, hoop nu toch iets langer de tijd te krijgen! (gaan beslissen of we een ks gaan doen...)
Oke bedankt hoop dat ze hier ook even echo maken. Zal denk ik wel omdat ze de groei in de gaten willen houden, en hoop stiekem dat ze even willen kijken of we nog steeds een knul verwachten haha Maar als alles er maar goed uitziet is het belangrijkste.
Nou, hier weer net bij de gyn geweest, maar niks persoonlijks aan hoor! Ik ga veel liever naar de vk, heb ook het idee dat daar veel betere controle is dan bij de gyn... Maarja, dat scheelt waarschijnlijk heel erg per gyn en ziekenhuis... Heel veel succces en plezier vanavond!! Hoop dat ze lekker de tijd nemen voor je!
hier hangt het heel erg van de gyn af.. sowieso altijd even gesprekje hoe het gaat.. bloeddruk meten, en dan even hartje luisteren soms even spieken met echo maar dat is 2 tellen.. en nu ik verder in termijn zit voelt ze naar de ligging en grote... meer dan 15 min. zit ik er echt niet