Afgezien van een afwijkende eetlust(niet zoveel zin in 3 grote maaltijden per dag, maar wel erge honger), en vermoeidheid, voel ik me al weer een stuk beter de laatste dagen! Ik hoop natuurlijk dat dit zo blijft, want ik was mezelf echt niet de afgelopen weken. Ik kon soms ook helemaal niet genieten van het idee dat er een klein wondertje in mijn buik groeit. De 21e heb ik mijn 1e echo, ik kijk er erg naar uit en hoop dat alles goed gaat met de kleine. Ik verheug me erg op de rest vd zwangerschap, die zal ook heus nog wel andere kwaaltjes met zich meebrengen, maar zolang ik me niet meer zo lusteloos/beroerd voel kan ik dat hopelijk wel aan. Zijn er nog meer meiden die zich alweer wat beter gaan voelen en daarbij vrolijker zijn en het gevoel hebben dat ze weer zichzelf zijn?
Ik heb tot nu toe nog helemaal geen klachten dus kan er niet over mee praten... Voel me (nog) heerlijk en zou haast vergeten dat ik zwanger ben!
Ja, ik! Ik heb vanaf week 5/6 bijna alle kwalen gehad die je maar kon hebben als pril zwangere: hoofdpijn 24/7, buikpijn ( ongesteldgevoel) misselijk, reuk te heftig, heel vl plassen ( dat hb ik nog wel), geen eetlust, walgen van elk voedsel wat in mijn lijf kwam, maagzuur, teveel speegsel, pijn in borsten. Nou het meeste is verdwenen! Hoera! Ik ben er wel heel blij mee. Af en toe vlagen van misselijkheid en eten gaat ook niet heel makkelijk. Maar ben weer een beetje te genieten. Wel maakt het mij een beetje onzeker. Je leest er zoveel over. Soms goed, soms minder.
Ik begin me nu ook al een beetje meer mezelf te voelen. Ook erg last gehad van lusteloosheid, moeheid en een veranderd eetpatroon. Eten gaat nu beter en mijn lusteloosheid is minder aan het worden. Wel nog wat last van mn emoties, maar goed. Die neem ik voor lief
Bij deze voelde ik me met 9 weken ook weer helemaal mezelf! Het begon bij 6,1 weken precies, zelfde als bij mijn eerste. Alleen bij de eerste duurde het tot een week of 11 dat ik misselijk en moe was en nu was het met 9 week al compleet over. Aan de ene kant wel lekker, aan de andere kant heb je dan zoiets van huh ben ik wel echt zwanger? Door een voorliggende placenta voelde ik de kleine ook pas later bewegen dan bij mijn eerste, maar het is toch goed gekomen hoor hihi De buik begint nu ook echt te komen en de kleine schopt flink! En hormonaal ben ik dit keer ook niet zo (wat bij mijn dochter wel anders!) dus is voor mijn vriend ook wat gezelliger hihi