zoals jullie in eerdere verhalen hebben kunnen lezen heb ik een rare cyclus gehad op de 13de begon ik 2 streepjes te testen dat 5 dagen lang de 26 begon ik oud bloed de verliezen tot 4 dagen lang bruin bloed test was negatief, dus dacht ik ga maar naar de volgende ronde mijn buikje is opgezet , uit mijn tepels komt vloeistof witte en redelijk wat (druppeltjes), wat moet ik hier nu weer van denken ik dacht dat ik nu in dag 8 van mijn nieuwe cyclus bezig was wat moet ik nu doen wat zou er nu weer zijn oja heb net weer wat bruinige vloeistof verloren gr
heb je al een zw-test gedaan zou ik wel even doen hoor witte vloeistof uit tepels duid op baby melk liefs brit
Het kan natuurlijk even duren voor een zw-test posi aan geeft een vriendin van mij kreeg bij haar dochter pas na 9 weken een posi test na heel wat testen gedan te hebben..maar die witte vloeistof uit je nippeltjes..tja zegt mij wat ik al eerder zei babymelk te zijn..krijg je denk ik niet als je niet zwanger bent liefs
das waar ja maarja , heb wel een aantal dagen bruine vloeistof verloren en beetje bloed ik dacht dat ik dat als ongesteldheid moest zien pffff ben beetje zenuwachtig aan het worden nu hihiihihi ik had de hoop al opgegeven gr
zou vreemd zijn als je niet zwanger zou zijn..zou zo niet weten wat het anders zou kunnen zijn vandaar.kreeg toen ik zwanger was van de eerste twee ook melk uit me nippeltjes dus ja..ga ik er van uitdat het dat is.. hoop het voor je meis liefs
dank je wel meid ik ga morgen dan toch maar even naar de dokter dan pfffff zenuwen zenuwen zenuwen en nog eens zenuwen ik hoop dat het toch nog is gelukt gr
ja zijn vreemde dingen allemaal..en kan me voor stellen dat je je wat opgelaten voelt vooral het onzekere dat het niet helemaal duidelijk is voor je na een nega-test en er dan zo''n dingen gebeuren. liefs Brit
ja ik hoop ook voor je dat het gelukt is maar laat je wel wat weten ben wel heel benieuwd nu hoor ! liefs
als ik uit ga van de vloeistof uit je tepels wel ja...mijn moeder heeft ook bloeding gehad toen ze zwanger was dacht ze ook dat het de menstruatie was en ik heb een gezond broertje van bijna 9 dus..ik denk wel dat het zou kunnen vooral die melk...laat zelfs mij niet los haha. veel liefs
hahahahah oke tja ik zie het morgen wel al duurt dat nog lang hihihihi wachten duurt altijd lang liefs
ja dat wachten kan eindeloos duren komt geen eind aan vooral nu lijkt me voor jou een lange nacht te worden..maar probeer wat te slapen dan is het zo morgenvroeg.. ik zal voor je duimen en hoop voor je dat het echt zo is veel liefs
hmmmm wazig de dokter zegt er zit idd melk, hij vond mijn tepels er niet uit zien als ontstoken, maar eerder als melk , mijn baarmoeder is opgezet, en pijnlijk, hij test gedaan maar NEGATIEF, he wazig he, toen heeft hij op ontsteking getest , ook NIKS, hij zegt ik weet nu niet wat er aan de hand is, ik moest volgens hem maar een weekje afwachten voor hem was het net zo`n groot vraagteken als voor mij snik snik ik begrijp er niks meer van gr
zoals ik vertelde ik heb dikkere borsten gekregen er komt melk uit mijn tepels niet veel druppeltjes hele kleine mijn onderbuik, er zit echt een bult die is opgezet maar ik had al rare periode de 13de 2 streepjes op lh test dat heeft aabgehouden tot de 18de dat vond ik al raar toen de 26ste bruin bloed verlies 4 dagen lang geen zuiver of althans op de 4 dagen mss 1 maandverband nu op dag 9 van nieuwe cyclus mijn buik is nog dikker, mensen vragen mij of ik zwanger ben ik vanmorgen naar de HA gegaan en wat daar gebeurde de dokter zegt er zit idd melk, hij vond mijn tepels er niet uit zien als ontstoken, maar eerder als melk , mijn baarmoeder is opgezet, en pijnlijk, hij test gedaan maar NEGATIEF , he wazig he, toen heeft hij op ontsteking getest , ook NIKS, hij zegt ik weet nu niet wat er aan de hand is, ik moest volgens hem maar een weekje afwachten voor hem was het net zo`n groot vraagteken als voor mij snik snik ik begrijp er niks meer van en nu gr
Oh Meis, Wat een raar verhaal!?! Ik hoop dat je snel zekerheid hebt. Vervelend dat de dokter ook niet weet wat het is... Zo kom je nog niet verder natuurlijk. Succes!
hee lees het nu pas...tjee tis wat als zelfs de dokter er zich geen raad mee weet...maar wacht dan idd even af en geduld is een schone zaak meis...ik zal voor je duimen.. dikke knuffel