Ik ben een beetje onzeker na een lang traject, maar is deze test duidelijk genoeg voor 17 dagen na punctie, 12 dagen na terugplaatsing? Kruidvat early liep niet verder op, daarom op deze overgestapt. Moet zaterdag voor t ziekenhuis testen, daarom ga ik zo lang door.
Ik vind het een hele duidelijke test. Ik heb alleen zelf geen ervaring met testen na een tp. Ik weet van @RoGiJuLi dat zij er veel verstand van heeft. Ze wil vast wel even kijken.
Mooie streep. Geen pregnyl meer iig . Of hij goed genoeg is... tja... ik weet niet hoe gevoelig dit merk is. Je zou 1x de predictor early kunnen proberen. Die is zo gevoelig dat hij ws zal gaan knallen op 17 dpo , Succes en ik ben heel benieuwd
Haha ik mag alleen van Mn vriend geen testen meer kopen , oeps. Ik heb nog 1 van deze sensitest en een van sensitest midstream die ik zaterdag moet doen. Misschien moet ik gewoon daarna maar stoppen en afwachten . Deze is 25 mIU/ml, de early 10. Dan verwacht ik daarop idd wel een knaltest.
Hahaha rem op het testen mannen snappen er gewoon niks van Ik verwacht ook dat dit helemaal goed zit hoor De een heeft nou eenmaal sneller een knaller dan de ander
Nee hea! Mn vriend zei zelfs; misschien moet jij eens met iemand gaan praten . Maar, ik heb “pas” 8 testen gedaan in 6 dagen. Valt toch nog wel mee .
Hij word echt gek als ie daarachter komt, hij heeft zelfs 2 digitals die ik had besteld, maar ook al een had gekocht in de auto gezet en meegenomen omdat we hadden afgesproken dat we die terug zouden sturen
Whahaha hilarisch dit. Snapt hij niet dat vrouwen tegenwoordig zo zelfstandig zijn dat ze gewoon naar een winkel rijden als de testdrang de overhand neemt?
Haha kan je die vent van je niet even in een kelder opsluiten oeps perongeluk de klink eraf gevallen van de deur en dan kan jij gauw een predictor doen Maar prima streepje hoor gefeliciteerd
Volgens mij gaat t goed, bovenste gisteren, onderste vandaag! Morgen laatste keer testen! Dat wordt afkicken
Gefeliciteerd!!! Ik moet wel lachen om die man van je zou die mijn kast moeten zien, die ligt vol met testen
Hahah, ik heb er wel echt n hoop gedaan, maar hij vind t echt geldverspilling. In zijn ogen; zwanger=zwanger en je kan t niet beïnvloeden door 100 testen te doen. Daar moet ik m dan wel gelijk in geven .