Hoelang blijft Hcg in je lichaam na 2 x vroege miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door MissQ, 29 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hallo meiden,

Heeft iemand een idee hoelang Hcg in je lichaam blijft na 2 x vroege miskraam?

Ik zsal een foto maken van mijn ovulatietesten (die meten ook Hcg) en vandaag is ie nog steeds positief. Heb 10-10 de 2de vroege miskraam gehad....

-x-
    MissQ.

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Foto is toegevoegd..

3. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Hcg kan tot 9 weken na een miskraam in je lichaam blijven.

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Zoooo lang? Dus ik "hoef" pas over een week of 6 de eerste test te gaan doen?

5. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Het kan maar het hoeft niet. Nij mij was het er na een week of 4 uit. Had tussen de MK en nieuwe zwangerschap een test gedaan om te kijken of het eruit was. Had al een vermoeden weer zwanger te zijn toen.

6. Noodles

Noodles Actief lid

8 aug 2006
    277
    1
    0
    Het kan inderdaad heel lang duren. Ik zit nu 10 dagen na de curettage en bij mij zijn de ovulatietesten ook nog knalpositief, evenals de zwangerschapstesten. Nu was dit al mijn 4e miskraam dus intussen weet ik een beetje hoe het werkt. Toen ik maar 6 weken zwanger was (en de miskraam spontaan kwam), daalde het hcg binnen een week, toen ik 10 weken zwanger was en gecuretteerd werd omdat het niet vanzelf kwam, duurde het ruim 8 weken voor het helemaal uit mijn urine was. Het kan dus verschillen per zwangerschap en het heeft ook te maken met tot hoe hoog het hcg was gestegen. Dat was bij mij nu de laatste keer heel hoog en ik voel me ook nog steeds zwanger, ondanks dat ik al 10 dagen niet meer zwanger ben. Ik denk dus dat het hcg dit keer weer langzaam zal dalen.

Zelf merk ik altijd dat ik op een bepaald moment 's nachts heel erg ga zweten. Dat hoort bij het ontzwangeren. Meestal is een week daarna het hcg bijna weg. Sterkte!

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    De Hcg waarde was 6 oktober al erg laag (toen was het bloed geprikt).. zou het dan sneller uit mijn lichaam moeten zijn?

8. Noodles

Noodles Actief lid

8 aug 2006
    277
    1
    0
    Dat hangt van de hoeveelheid hcg af. Wat is laag? Bij mij was trouwens het hcg nog 20 en toen werd ik weer zwanger... Dus het hcg hoeft niet per se helemaal op 0 te staan voor een nieuwe zwangerschap... Het licht wel in de lijn der verwachting dat hoe lager het was op 6 oktober hoe sneller het zou moeten dalen, maar juist dat laatste beetje kan weer heel langzaam gaan.

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ja, dat weet ik niet, dat heeft de gyn toen niet gezegd. Ik heb vrijdag een afspraak staan bij de ha, dus zal het er met haar ook eens over hebben. Heb nu sinds een paar dagen namelijk weer last van gevoelige borsten (was na de vroege miskraam helemaal weg) en heb last van pijnlijke puistje. Ook voelt mijn buik gevoelig aan. Ik moet wel uitkijken, want ik weet dat je lichaam je ook giga voor de gek kan houden....

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bij mijn 2 vroege miskramen moest ik in het zh steeds bloed komen prikken.
    Mocht niet eerder met een nieuwe behandeling beginnen *dat ligt natuurlijk weer iets anders)* voor de waarden onder de 5 was (staat gelijk aan 0).
    Dit was beide keren gelukkig heel snel. De tweede keer duurde wel langer dan de eerste keer.

Ik hoop dat je gauw weer op 0 zit meid, dan kan je weer verder..

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoi Elmo,

Hoe lang duurde het bij jou?

Deel Deze Pagina