Zwanger na vroege miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sepmama2be, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sepmama2be

1 apr 2011
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Eindelijk was er na bijna een jaar proberen een positieve test. Helaas was de blijdschap van korte duur, helaas misgegaan met zo'n 5 weken.

Ik ben nu dus erg benieuwd hoe mijn cyclus is en hopelijk weer snel zwanger. Wat dan wel goed mag aflopen.

Voor degenen die dit ook meegemaakt hebben, heb je bepaalde dingen anders gedaan? Zoals extra vitamines of iets dergelijks?

Ik heb eventjes tarwekiemolie gebruikt. Maar mn cyclus werd er langer van. Ben aan het twijfelen of ik dit weer zal gebruiken na mijn eisprong.
    Zo ja hoe lang blijf je dat doorslikken na een evt positieve test?

2. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ten eerste, was vreselijk dat je een mk hebt gehad. Ik weet hoe je je voelt. En ik weet ook wat je nu denkt. Ik wil zo snel mogelijk weer zwanger worden! En je wilt er alles aan doen om dat zo snel mogelijk weer te zijn. Pilletjes, drankjes, ovulatietesten, op de kop gaan staan na het klussen.. Bedenk het maar.

Helaas. Er is geen 'snel zwanger recept'. Leef gezond en houd je hoofd gezond. Hoe harder je het probeert, hoe minder het zal lukken.

En psst. Ik weet ook het heel moeilijk is om er relaxed mee om te gaan.

Wat betreft tarwekiemolie. Bij sommigen verlengt het de cyclus. Dan is het handig om het vanaf de eisprong te nemen. Andere dames hebben daar geen last van en slikken het de hele cyclus.

Succes!!

3. Sepmama2be

1 apr 2011
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja ongemerkt ben ik er nu toch wel meer mee bezig.
    Je gaat vanalles bedenken, ook afvragen waar het aan gelegen heeft en waarom het allemaal al zo lang duurt. Ik weet wel dat sommigen er nog langer over doen. Maar met onze 1e was ik na 4 rondes al zwanger. Je gaat toch een beetje vergelijken.

Het lastige is ook dat mn cyclus toch wel een beetje onregelmatig is.
    Nu na 2 rondes ben ik er dmv ovulatietesten wel achter gekomen wanneer mijn eisprong ongeveer is.

Bij de 1e zwangerschap heb ik alleen foliumzuur gebruikt en verder ook niks gebruikt/nodig gehad. Dus vraag me af of het wel zal helpen.

Slik jij zelf nog bepaalde vitamines/ tarwekiemolie.

Deel Deze Pagina