Hallo meiden, heb eens gehoord dat je een zwangerschap ook met een ovulatietest kan testen. wie weet hier meer van? en kan je dan ook vroeger testen als met een zwangerschapstest? Liefs
Ik heb het geprobeerd, maar toen mijn ovulatietest positief was, was mijn zwangerschapstest dat ook al (5 dagen voor nod licht positief getest met de zwanger&kids test)
Okee.. dus je hebt ook nog veel vroeger getest met de ovu test? weet je of je met een ovu test vroeger als met een zw test kan testen? je hebt dus daarna direct de zw test gedaan he.. gefeliciteerd met je kleintje!
Ik dacht vorige maand zwanger was ik was 2 dagen overtijd. En normaal ben ik stipt op de dag. Ik had nog wel ovulatietesten in huis dus heb dat geprobeerd ik kreeg wel een streepje later nog een zwangerschapstest gedaan helaas niet zwanger. Heb op internet gelezen dat je wel kan testen met een ovulatietest maar ik vind het niet helemaal betrouwbaar.
Het heet niet voor niks een OVULATIE test en ZWANGERSCHAPStest... Met de ene test je je ei met de andere een zwangerschap En een ovutest KAN reageren op het hcg hormoon maar hoeft dus niet... Dus kortom testen op een zwangerschap met een ovutest is zodoelloos en onzeker als maar kan.. Omdat ze daar dus ook niet voor gemaakt zijn...
info gevonden op internet: Kan ik een ovulatietest gebruiken om een zwangerschap vast te stellen: In principe kan het maar het wordt afgeraden. Wanneer je zwanger bent kan een ovulatietest een positief resultaat geven. Dit komt doordat LH en hCG bijna identiek zijn. Hieronder een simpel voorbeeld van een LH molecuul en hCG molecuul: http://www.babycheck.nl/images/lh.gif Een ovulatietest test op de stof die bij beide aanwezig is. Dus wanneer je zwanger bent kan de ovulatietest een positief resultaat geven. Omgekeerd werkt het niet want een zwangerschapstest test op de stof die hCG uniek maakt. vandaar mijn vraag
wilde nog even wat aan je vragen, ik vroeg me af, (mocht ik ongeluk toch ongesteld worden) of ik dan weer 1 bolletje tarwekiemolie of gewoon verder gaan met 3?