O wat onzeker allemaal Mommy1992. Ik heb er geen verstand van maar hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!
Idd.. Ben heel onzeker ! Maandag ga ik naar het ziekenhuis bellen en vragen om een bloedtest. Ik laat jullie wel iets weten als er iets veranderd oid
Macchan knuf terug... Ben gewoon verward omdat ik me gewoon anders voel... Is er niet iets anders wat nog mogelijk is??
Tsja, wat er kan zijn volgens mij de volgende opties: - je ei is niet toen gesprongen en je bent dus (nog) niet overtijd - je bent zwanger, maar je bent een van de uitzonderingen waarbij dat niet toont op een zwangerschapstest. En ik ben echt bang dat de eerste optie reëler is dan de tweede. Misschien zijn er nog andere dames die meer opties weten?
Niet lullig ofzo, maar zing het gewoon uit tot je NOD, je bent nu namelijk behoorlijk vroeg. Met mijn vorige zwangerschap testte ik ook pas een week na mijn NOD positief terwijl op mijn NOD zelf de test nog negatief was. Geen bloed geeft moed en je hebt nog 6 dagen te gaan. Ik wens je heel veel succes in deze spannende dagen!
Ik denk eerlijk gezegd ook dat je ei nog niet gesprongen is. Als je ei gesprongen zou zijn zou ie nu geen 15 mm kunnen zijn... Maar dit is volgens mij alleen na te gaan door een bloedtest te doen.
Ik zit al ver na nod.. Het gaat me er niet meer om nu of ik zwanger ben. Ik ben gewoon bang dat er iets anders aan de hand is.
Ovulatie-inductie - Patiëntenfolders - 6075 - Isala Na een eisprong is het eitje op de echo niet meer te zien. Dat hij kleiner is geworden betekent dus dat hij niet is gesprongen. Lees maar hier in de link die ik bij heb gevoegd.
Hoi hoi, Heb vanmorgen gebeld en word morgen terug gebeld. Morgen gaat mijn arts bepalen of ik een echo of bloed test krijg... Ben ondertussen al bijna 2 weken overtijd. Zucht...
Sterkte meid! En ik zou nog steeds aandringen dat ze uitzoeken wat er nou misgegaan is met je eisprong..
Dat ga ik morgen ook doen.. Alleen het is niet doorgezet.. wat rose bloed verloren ,meer niet heel vreemd.