Ik zou of nu elke dag de afloop gaan testen of pas verder testen over 4 dagen en dan hopen dat je een oploop gaat vinden
Ja ga ik zeker doen ik doe nog een testje morgen ochtend, word hij direct lichter trouwens? Of kan hij nog donkerder worden?
Hij word niet donkerder door de ovitrelle maar lichter. En dan hopelijk over een paar dagen dat het weer gaat oplopen. Hou er rekening mee dat het echt nog een tijdje in je lijf kan zitten, uit eigen ervaring.
Ja inderdaad maar is het dan wel handig dat ik morgen nog een testje doe of zal ik wachten tot dag 10? Dus over 3 dagen pas testen
Juist door dagelijks te testen kan je zien of je testen aflopen en uiteindelijk of wit zijn of weer gaan oplopen. Als ze weer gaan oplopen maak je zelf hcg aan en kan je er vanuit gaan dat er een innesteling heeft plaatsgevonden. Als je nu op 10 dpo pas weer test kan het nog steeds van de ovitrelle zijn, maar ook eigen hcg, maar dat weet je dan dus niet.
Ik had 10 dagen na ovitrelle pas een negatieve test. Hoop voor je dat hij gaat oplopen de komende dagen!
Morgen is je test niet donkerder. Je zit vandaag pas op 5 dpo en morgen op 6 dpo. Een innesteling is doorgaans rond 9 dpo. De Ovitrelle gaat eerst aflopen op je testen. Als je zwanger bent zal je pas ergens op 11-12 dpo donkerdere testen zien.
Dames even een update vandaag dag 9 na Ovitrelle en ik heb net getest met avond urine en de test is zo goed als negatief! Hopen over een week een posi test!
Dat is nog best een duidelijke lijn, kan er jammer genoeg lang in blijven zitten.. Dit is een test van mij 12 dagen na ovitrelle, zat geen eigen hcg bij. Ik duim dat het lijntje niet verdwijnt maar gewoon oploopt!
Ja inderdaad je zou denken dat na 12 dagen het er echt wel uit moet zijn! Wanneer kan ik het beste testen? Ik denk dan dat ik over 5 dagen ga testen dan zit ik precies 14 dagen na eisprong!
14 dpo had ik een omowitte test.. 13dpo een heeeel vaag lijntje nog.. Je kan ook gewoon elke dag testen, dan weet je meer waar je aan toe bent. Als je nu vb 4 dagen niet test en binnen 5 dagen opnieuw een vaag lijntje krijgt weet je niet of het nog ovitrelle is of van jezelf, en dat is echt geen leuk gevoel!
Ja daar heb je gelijk in! Ik word altijd precies 17 dagen na mijn Ovitrelle spuit ongesteld. Dan zal ik morgen ochtend testen dan moet hij helemaal negatief zijn. Hopen dat hij daarna gaat oplopen? Anders op naar de 4de ronde
Goedemorgen dames ik heb net getest en er staat een licht streepje en vandaag is het dag 10 na Ovitrelle. Zal hij morgen dan negatief worden?
Het laatste resrje duurt vaak het langst om te verdwijnen. Dus of hij morgen wit is durf ik niet te zeggen. Ik zou wel elke keer met dezelfde urine testen. Dus bijv alleen eerste ochtendurine of allren avondurine. Niet door elkaar heen testen, want per soort urine kan de test anders zijn