Hoi, Ik ben aan het wachten op mijn cyclus. Ik ben nu pas zo'n 3 dagen helemaal gestopt met de borstvoeding. Ik ben dus nog niet ongesteld geweest. Wij willen graag een tweede kindje dus hopen dat mijn cylcus er gauw is. Nu heb ik wel vaker last van kleine krampjes in mijn baarmoeder, maar nu heb ik het echt aan 1 kant een beetje. Gisteren heb ik een ovulatietest gedaan (Clearblue, normale, niet de digitale) en deze was negatief. Maar vandaag: duidelijk vrichtbaar slijm, tenminste, zo zag dat er bij mij eerst ook altijd uit (voor mijn zwangerschap). Het is al best veel en echt van dat slijm, het is doorzichtig en ruikt niet ofzo. Ik kan er draden van trekken. Het is wel beginnend slijm denk ik, want voorheen was dat ook zo, want 1 of paar dagen nadat het eerste vruchtbare slijm ondekt was, werd het nog meer en rekbaarder. Kan me niet meer zo goed herinneren hoe dat toen met ovulatietesten was, wanneer deze positief werden. Zou ik vanavond weer een ovulatietest kunnen doen? Gisteren was hij echt negatief, al zat er wel maar 3 uur tussen ongeveer ipv 4 (tussen de laatste plas en de plas waarmeer ik die test had gedaan) Hoop hetw el, kan me anders zo niet bedenken wat het anders is, het is geen normale afscheiding, dat weet ik zeker (omdat het kleurloos, rekbaar en reukloos is) Alvast bedankt Liefs Sylvia
Ja hoor, het is juist slim om vanavond nog eens testen. Wel opletten dat je vantevoren niet meer drinkt en plast! Staat als het goed is in de beschrijving hoeveel uren je dat vantevoren niet meer mag doen. Succes! (zou leuk zijn als je vlot zwanger raakt, he?)
Hoi, Bedankt voor je reactie. Ik heb voorheen ook wel ovulatietesten gebruikt maar ben beetje vergeten hoe dat toen allemaal ging (dus wanneer die ovutest dan positief werd, samen met dat slijm enzo) Ik werd toen steeds erg snel zwanger, helaas wel 2 mk gehad. Maar denk positief hoor, en zou zeker leuk zijn als het snel raak zou zijn! Ik mag 4 uur vantevoren niet plassen en dus niet teveel drinken. Liefs Syl
Het is inderdaad mijn ei wat er aan komt! Gisteren bijna positieve test van clearblue gehad, de digitale gaf nog negatief aan. De persona test s ochtends (staafje) gad ook aan dat mn ei eraan zit te komen (heb eerst persona gebruikt dus weet hoe ik de staafjes af moet lezen). Vanochtend gaf mn personastaafje heel duidelijk mn ei aan! jahoee! (rechterstreepje heel donker, linkerstreepje bijna niet zichtbaar) Ga zo weer een clear blue ovulatietest doen. ben wel blij hoor, eindelijk mn ei! Liefs Syl
Ik gebruik ook persona staafjes, en dan moet het linkerstreepje (de teststreep) juist donker zijn en de rechter is de controlestreep.. Hoop natuurlijk wel dat het je ei is voor je!
Hoi, Hangt er wel van af hoe je hem houdt dan, het is wel mijn ei namelijk, zie mijn album Het persona staafje gaf als eerst ei aan En clearblue digitale en gewone ook positief. Is duidelijk verschil met andere persona teststaafjes, dan is het echt andersom. Liefs Syl Heb fotoalbum van iemand in topic persona opgezocht, hier zie je ook dat het rechterstreepje donderder is bij ei, de rest is allemaal andersom. http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... er_id=2279